Mijn man en ik zijn nu 8 jaar bezig om een kindje te krijgen. Ik ben 2 keer zwanger geweest, maar helaas liepen allebei de zwangerschappen uit op een miskraam.
Nu ben ik vorige maand naar een homeophaat geweest, waar ik tabletten heb gekregen om mijn hormonen weer in balans te krijgen.
Ik moet zaterdag ongesteld worden, maar ik voel me zo anders als anders. Ik heb de volgende symptomen:
Hele, hele zere borsten.
(normaal ook wel last van, maar dan minder erg)
Puistjes op mijn rug en gezicht.
Buikpijn ten hoogte van mijn baarmoeder.
( dacht dat het aan mijn darmen lag, maar dat gaat allemaal goed)
zere onderrug
met vlagen misselijk.
Honger
Ik wil natuurlijk niet te veel hopen, maar ik voel me echt zwanger!. Het kan natuurlijk ook zijn dat de tabletten van de homeophaat zijn werk doen. Maar het lijkt me dat je dan niet zulke specifieke klachten heb.
Ook ik heb in januari pillen van de homeopaat gekregen om mijn hormoonspiegel in balans te brengen. Precies die maand kreeg ik ontzettend veel zwangerschapskwaaltjes. Mijn lichaam herstelde zich qua hormoonspiegel in 1 maand tijd! Vandaar alle kwaaltjes.
Ik slik die pillen nu niet meer en ben net zwanger. Maar in januari was ik dus allerminst zwanger. Ik reageerde heel heftig op die pillen, bleek later. Ik heb de pil Endonorm toen geslikt. Had ook hele grote en zere borsten.
Nu ik zwanger ben voel ik ze wel af en toe maar niet continu, ook zijn ze nog niet zo groot als in januari.
Conclusie: testen, want dat is de enige zekerheid die je hebt.