Goedemorgen deze morgen,
Wil toch even jullie mening/advies.
Vanmorgen heb ik 2 testen gedaan 1 van sensitest en 1 van kruidvat (2 5 euro), op beide zag ik al snel dat er een witte streep tevoor schijn kwam, deze kleurde ietsje op, zo licht dat vriendlief zei ‘dat kun je toch nog geen streepje noemen’. In ieder geval na 5 minuten kon je het streepje wel goed zien bij kruidvat, maar je mag na 5 minuten eigenlijk niet meer aflezen. Alleen nu staat er bij sensitest ook een heel licht streepje, wel kwam ik erachter dat ik deze iets te lang in de urine heb gehouden moet 10 sec. zijn en ik dacht 18 sec.
In ieder geval, zou ik nu zwanger zijn?? Wat zijn gevoelige testen, zodat ik een goed resultaat krijg?
Overigens, kan best zijn dat ik ietsje te vroeg heb getest, had vorige week maandag heel veel slijm, dus vermoed dat de eisprong is geweest tussen dinsdag en donderdag, dat zijn nu nog geen 14 dagen.
Had vrijdag hele dag buikpijn, misschien de innesteling?? Kun je die voelen?
Hier even 2 foto’s
Op die van KV zie ik wel een streepje staan en die staat er bij mij nooit als je niet zwanger bent. Die er boven zie ik eerlijk gezegd niet. Zelf denk ik dat je misschien wel zwanger bent puur gezien de KV test maar nog te vroeg bent geweest met testen. Zou overmorgen weer een test doen, dan zou hij echt donkerder moeten zijn
Die bovenste is erg moeilijk op de foto te zetten, moet zelf ook zoeken naar de streep.
Ik ga er naar vanuit dat ik gewoon zwanger ben, want eerder had ik nooit een streep en vind dit ook wel een beetje een donkere streep voor een vlas positieve test!
Op basis van de Kruidvattest zou ik zeggen: zwanger.
Ik had ook zo’n lichte kruidvat test…
En zie mijn banner maar :inlove:
Even over 2-3 dagen nogmaals testen, dan zal hij donkerder zijn.
Dus vast een voorzichtige gefeliciteerd! :dance: :inlove: :-*
Ja bij die KV test zie ik wel een streep hoor! :dance: Gefeliciteerd!
Ik durf het nog niet echt te geloven :shifty:
Komt vast wel, zal een deze dagen even een digitale test kopen.
ik zie ook een streep, dus voorzichtig gefeliciteerd!!! :dance:
Ik zie toch echt ook een 2e streepje!
Ik zeg: zwanger! Gefeliciteerd!
Kon het niet laten, heb vanmorgen nog maar een KV testje gedaan en deze was al donkerder dan gisteren.
Er staat nu toch echt een roze streep op, dus moet het maar gaan geloven
JAAAHHHH!!! Van harte proficiat :dance: :dance: :dance:
Een roze streep, dat wordt dus een meisje :lol: :lol: :lol:
:dance: :dance: GEFELICITEERD :dance: :dance:
Gefeliciteerd …
Geloof je het nu al een beetje ??
En ze zeggen toch altijd hier op het forum :
een streep is een streep, hoe licht ie ook is …
@tijgertje1982 wrote:
En ze zeggen toch altijd hier op het forum :
een streep is een streep, hoe licht ie ook is …
Ze zeggen dit niet alleen op dit forum, dat IS ook gewoon een feit…
Gefeliciteerd hoor! :thumbup: :-*
gefeliciteerd!! :inlove:
Hoe voel je je?