??Zou het waar zijn!

Hallo allemaal :smiley:

Ik weet het, ik ben één van de velen die eigenkijk een test zou moeten doen maar het feit dat ik dan niet zwanger ben is dan weer zo’n tegenvaller!. Ik ben 43 :shock: en heb een zoon van 13jr. Ik ben nu één week overtijd maar al meer dan een week dat ongigevoel bruikkramp en onder in mijn rug. Gevoelige borsten enz.

Hebben jullie dat ook gehad dat jullie zeker wisten dat jullie ongesteld zouden worden ivm met die ongi gevoelens?!.

Zucht zal ik nog even verder dromen of een test halen :think: .

Ik hoor graag wat van jullie :slight_smile:

Bedankt alvast, Fenna :vlinder:

dce enige die je een goed antw kan geven is een test dus halen zou ik zeggen!!

haha, ja verder dromen is ook leuk :inlove: maar als je t zeker wilt weten is een test doen de beste optie…en wie weet kun je dan alsnog verder dromen :wink:

toch maar een testje doen meid

Nou net dan maar een test gehaald, pfffffff wat duurde dat lang voordat er uberhaupt streepjes kwamen!!. En ik dacht echt nee dat kan toch niet :think: 43 jr oud maar 1 keer gemeenschap gehad met vriend afgelopen maand) ja idd weinig hé!! :?

MAAR ja hoor 2 strepen…ZWANGER :**: !!.

Als het goed is 5wkn, ik zal de banner straks even erbij plakken!!.

Nou alsvast bedankt voor julie berichtjes en ik hou jullie op de hoogte want we zijn er nog niet!!.

Veel liefs Fenna :vlinder:

gefeliciteerd!

gefeliciteerd!!!

Tja of dat weinig is kan alleen jij bepalen. :lol:

Bij mijn vorige zwangerschappen hoefde ik bij wijze van spreken er maar aan te denken en ik was al zwanger, maar nu zijn wij een flink aantal jaren later toch alweer wat maandjes bezig en zeker niet 1x per maand. :x

Dacht dat het aan mijn leeftijd zou kunnen liggen ivm toen, maar jij bewijst het tegendeel. :wink:

Van harte meid en geniet ervan!

Gefeliciteerd! En welkom op het forum!

Gefeliciteerd :dance: :dance:

Gefeliciteerd :dance:

Hahaha! Leuk hoor!

Gefeliciteerd!!! :dance:

Hey wat leuk! gefeliciteerd!

gefeliciteerd Fenna! :dance:

Fenna, gefeliciteerd! Maar lag het wel in de planning om zwanger te worden?

gefeliciteerd zeg! :smiley:

Vroeg sint-kado! Ik zou zeggen; geniet ervan! :smiley:

Gefeliciteerd joh :smiley:

@Miepel wrote:

Fenna, gefeliciteerd! Maar lag het wel in de planning om zwanger te worden?

Sorry beetje late reactie!!.

Nee het lag niet in de planning, helemaal niet zelfs!!. Relatie net op de klippen, maar we redden het wel!! :**:

Gr, Fenna