Ik ben super trots. Gisteren wilde Luuk zonder luier slapen. Ik dacht ach hij veranderd daar s,avonds wel . dat deed hij altijd.Want later wilde hij toch een luier voor.
Maar nu niet. IK heb hem zelfs nog wakker gemaakt tegen half twaalf. Maar hij wilde niet.Mn man zegt nog laat hem slapen. Maar je hoort altijd dat je hem even wakker moet maken.
Hij wilde niet plassen. Ik was dus bang dat hij vanmorgen in bed had geplast.
Maar nee. hij was helemaal droog. Na de eerst nacht al. Zal wel is een keer een ongelukje voordoen.Maar zo snel nooit verwacht.
ik ben echt super trots.
Goed van Luuk!
En hoe is het vannacht gegaan=!
Hoe gaat t nu?!
Wat goed he! Ben ook benieuwd hoe het dan een maand later gaat?
Ja, hoe is het nu?
Ik ben sinds 3 nachten ook met mijn zoon van ruim 4 bezig. Ik heb daar ook nog een paar vragen over.
Ik maak hem (ook al wilde ik daar eerst niet aan beginnen, toch) wakker om te plassen als wij naar bed gaan, maar heb nu al 2 van de 3 nachten gemerkt dat ik te laat was (1e nacht alleen pyama nat en bed niet, 2e nacht helemaal droog, 3e nacht alles nat), dat is rond 23.00-00.00. Ik doe het vanavond dan om 22.00, maar ik vroeg me af hoe laat jullie dat doen.
En tot wanneer blijf je daar mee doorgaan, toch geen maanden? Of wel?
Hier gaat het nog steeds goed, 7 van de 9 nachten droog, waarvan bij de droge nachten hij 2x niet midden in zijn slaap meer door ons op de wc gezet is!