Ja maar dan nog snap ik het niet :oops: ik heb even terug gelezen en lees idd ook dat het om een tweeling ging… maar dan nog, waarom stoppen met de BV? Wat heb ik gemist? :oops: :oops: :oops:
Jose, ben je al begonnen? heb je je ingelezen, wat denk je er zelf van?
nou wat ik begrepen heb van de buuf met 2 ling is dat ze met 1 baby moest stoppen met bv omdat zij dus koemelk in haar bv had, en heeft daar dus nu een andere voeding voor gekregen,
de andere baby krijgt nog wel bv
ik zal haar als ik haar straks nog buiten zie eens vragen hoe het nou precies zit…
sorry nogmaals voor de onrust die ik heb veroorzaakt, dat was niet mijn bedoeling natuurlijk…maar ik dacht namelijk dat het niet zo goed was voor de beeb van joseetje vandaar dat ik het zei, maar bijkbaar is mijn buuf verkeerd voorgelicht :think:
Ik twijfel ook geen moment aan je intentie Kim :inlove: alleen denk ik dan: waarom moet de beeb iets opgeven ipv de mama… de voordelen van de BV tov op dieet… en tuurlijk zal het pittig zijn, je moet veel laten staan maar goed, dat had ik er voor over gehad…
Ja ook DAT begrijp ik… en dat is gewoon heel persoonlijk… de een heeft het ervoor over, de ander niet… en dat geeft ook niet… feit is wel dat je de KEUZE hebt en zoals ik het lees heeft die mama niet zozeer de keus gekregen of is iig verkeerd ingelicht… want je HOEFT de BV niet op te geven… Ik heb ook vaak de order gekregen te MOETEN stoppen met BV… :silenced: zo zonde als je achteraf weet dat het niet had gehoeven… :silenced:
Je kunt relacteren, dat kost veel tijd en energie, maarhet kan. Dan zou ik wel een LK vragen, in je eentje gaat het niet.
En als het niet lukt: ik ken verschillende kindjes die die speciale dieetvoeding hebben gehad en die zijn over hun allergie heengegroeid en helemaal gezond geworden. Til er niet te zwaar aan als het zo gaat.
weet niets over relacteren, maar wou je toch even veel succes wensen. Borstvoeden met hypo-allergeen dieet is al vrij zwaar (vind ik zelf… doe het nu sinds 3 weken) en relacteren lijkt me dat ook. Dus dubbelzwaar. Probeer dan ook vooral om jezelf te denken… als t niet gaat, gaat het niet he!
Joseetje, ik zie dat kolven je pijn doet. Een goede tip die ik kreeg was om vóór het kolven de tepel in te smeren met purelan. Bij mij hielp dat goed. Ik had toen zelfs wondjes aan mijn tepel, maar het deed geen zeer met de purelan :thumbup: .
Ik denk ook niet dat je dit alleen moet proberen… :silenced: das gewoon te zwaar en je hebt er te weinig kennis voor… (wij allemaal hoor) Schakel een LK in… VBN bellen… grijp elke kans op info aan… Want als je niet weet waar je moet beginnen zal de kans op slagen minimaal zijn natuurlijk…
EN gemotiveerd zijn… das al de helft van je succes… als je dit 100% wilt… ga er dan ook 100% voor… hulp vragen… doen hoor… :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Jammer dat het niet ‘vanzelf’ gaat Joseetje. k zou idd een LK bellen als je er nog serieus voor gaan wil. En als je het niet ziet zitten, dan ophouden met piekeren :-* .
(onder de douche aanleggen schijnt soms een wondermiddel te zijn…)
Kolven moet je een tijdje volhouden en je kan ter ondesteuning misschien neusdruppels die ervoor bedoeld zijn om toeschietreflex op gang te krijgen bij je huisarts aanvragen. succes meid!