dat je het voelt als het eitje bevrucht is of innestelt? Ik heb al sinds een paar dagen steken in mijn buik aan beide zijkanten zeg maar ongeveer ter hoogte van je onderbroekrandje. Ook heb ik echt heel veel last van afscheiding. Ik denk niet dat het iets met een eisprong te maken heeft, daarvoor duurt het al te lang. Hubbie zei gisteren als je maar niet nu al zwanger bent (ben begin van de maand gestopt met de pil). Het voelt eigenlijk als een soort van bandenpijn, en tijdens mijn zwangerschap van Jim heb ik ook een hele tijd deze pijn (maar dan later) gehad, als ik opsta doet het pijn, als ik ga zitten is het er ook.
Maar dat zou toch niet kunnen al zo vroeg?
Spannend zeg!
Ik heb hier wel eens gelezen dat sommige meiden het konden voelen.
:-*
Pfff nou Laura dat zou wel heel snel zijn hè?
Het is idd wel vroeg, maar niets is onmogelijk toch…
(ga nu weer ga mijn bed in, heb keelonsteking)
Hey Lieke balen meid dat je keelontsteking hebt! En je mag nu ook niks innemen behalve paracetamol. Veel snoepjes eten is het beste en veel drinken! (En geen thee met honing, want honing mag je niet nu!)
och jee ook al keelontsteking, haah ik zal mijn ljstje hier niet neerzetten voor nu
:shifty:
hey soesa pos niet gelezen hier zeg , en nu wat lees ik joh, willen julle nog gaan voor eenbrusje. spannend hé? Geen antwoord op je vraag , haah lekker onduidelijk. Net als je lichaam en schiet niet op dan hé?
Gewoon even een :hug: van hier en een TOYTOYTOY wens van mij.
Toedels bianca
Ik heb al meerdere malen innesteling gevoeld oa twee jaar geleden bij mk en bij lasse en ws vorige maand pril zwanger geweest en toen voelde ik het ook. Zo na een dag of vier na eisprong. Steekjes en ongi-achtige gevoelens.
DUs het zou zo maar kunnen.
Hoewel als je zegt al een paar dagen dan zou het wel te dicht op je eisprong zitten - heb je je eisprong wel al gehad. Dat voel ik soms ook een paar dagen aankomen tot ie springt zeg maar.
Innesteling is meestal 10 tot 6 dagen voor NOD dus dag of drie/vier na evt bevruchting.
En eisprong voel ik hoger dan innesteling geloof ik. innesteling voel ik echt achter mijn schaamboot.
Het zou heel goed kunnen hoor.
Ik ben daar ook heel gevoelig voor, voelde het ook al heel snel…net zoals dat ik zeker wist dat ik zwanger was voordat ik een test kon doen.
Succes meis!
Nou we hebben het weekend geklusd (vrijdag) en sinds dinsdag ongeveer heb ik eigenlijk last… mijn ei heb ik volgens mij niet echt gevoeld, wel vorige week een keer een dagje mijn liesstreek gevoelig geweest, dus misschien was ie dat wel… Ach ja over 1,5 week zullen we het weten (er van uitgaande dat mijn cyclus gewoon net als de vorige keer weer netjes 28 dagen is). Het is trouwens wel een ongi-achtige pijn nou ik er over nadenk (maar dan stukken minder erg 8) ).
Bianca heb net op jouw topic zitten posten vandaag! Ik duim druk voor jullie en een hele dikke kus en beterschap!
Ik heb het wel gevoeld. Vanaf het moment van bevruchting. Ik weet dat nog heel goed, ik zat toen namelijk op mijn werk en ineens was het "goh ik ben zwanger :shock: ". Ik voelde het niet zozeer zitten, maar ik “voelde” het. Hmmm lastig uit te leggen zo.
Dat ken ik ook - van ik ben gewoon zwanger. Er komt toch een bepaald gevoel over je of er veranderd iets kwa hormonen wat je dan voelt waardoor je je anders voelt. Maar los daarvan kan ik het hele proces in mijn lijf ook goed volgen kwa verschijnselen.
Het zou best kunnen, maar het kan ook ontpillen zijn. Ik heb na het stoppen van de pil twee maanden giga veel afscheiding gehad en telkens krampjes. Ik hoop voor je dat je zwanger bent hoor :thumbup:
hoi
Ik had ook vanaf ongeveer 2 dagen na me gemeenschap steekjes enzo.
Ik heb toen ook gezegt (tegen mijn moeder) ik voel me zwanger.
Idd 4 dagen voor me NOD had ik een mega positieve test
Ik had mezelf voorgenomen me deze keer niet gek te gaan lopen maken, maar als ik zo de verhalen lees ga ik me echt bijna zwanger voelen. Bij Jim wist ik het en zei ik het een week voor ik kon testen al tegen hubbie. Ik word er bijna zenuwachtig van :? Nou ja, nog maar 11 dagen (bijna 10) dan zullen we het wel weten. Ontpillen is het niet, die heb ik nu maar een paar maanden geslikt…
:-* :-* succes meis en ik zag idd je reactiee.
liefs bianca