zou het een allergie zijn???

Hallo



Ik heb een dochterje van nu 1,5 jaar.

Begin van dit jaar astmatische bronchitis gehad. Pufjes gehad na een paar weken nergens meer last van.

Eerste verkoudheid in de herfst meteen een luchtweginfectie en flink piepen. Anti biotica kuur gehad en herstarten met pufjes. Na een paar dagen al meteen resultaat.

Ze heeft al heel lang last van diarree, iedere week minstens 1 keer. Vorige week zondag heeft ze bij haar vader pizza gegeten samen met haar oudere zus. Vanaf maandag diarree, water dun. Op donderdag naar huisarts. Ontlasting laten kweken en bloedprikken op uitdroging. Het weekend ging het iets beter. Van afgelopen maandag iets vastere ontlasting maar nog altijd dun. Uitslag kweek: geen virale infectie.

Mijn vraag is nu, zou het een allergie kunnen zijn voor voeding en hoe kan ik daar achter komen?

Ze heeft nog altijd een beetje berg op haar hoofdje en snel last van haar huidje.



Als iemand iets weet zou het fijn zijn, want altijd die diarree is ook niet leuk voor haar.

Ik zou het niet weten eigenlijk, maar Yeline is ook bij het eerste hoestje ziek en meestal gelijk daarna een luchtweginfectie ze zit ook al ruim een jaar aan 2 pufjes.

Berg heeft ze ook nog steeds op dr hoofdje zitten.



Het dunne ontlasting ken ik hier niet dus daar kan ik je niet mee helpen eigenlijk. En of het echt van een allergie komt???

dit klinkt mij erg bekend…



mijn zoontje heft dit ook gehad… Precies hetzelfde… ook anti-biotica…

Van Anti-biotica kunnen de darmen flink van slag zijn hoor. Hij heeft er echt 3 weken mee gelopen en dat dan dagelijks… en daarna heeft hij het af en toe nog gehad… Hij kan er blijkbaar niet tegen…



Dinand heeft ook Pufjes en tevens ook een vernevelaar… maar anti-biotica is echt troep voor een kleintje… het meot vanzelf over gaan echt waar. zorg wel voor genoeg vocht meid…



Nou kus en sterkte ermee Celes