:roll: Hoi wij zijn 13 maanden bezig nu en gaan waarschijnlijk voor,
I.U.I maar ik heb een testje gedaan vandaag want voelde me zo beroerd.
Er staat een tweede streepje maar onduidelijk. :? ik ben nu bang dat mijn lichaam weer een loopje neemt met me. IK heb wel het gevoel dat ik zwanger ben. :think: ik ga over een paar dagen nog maar eens testen.
Dit was niet met ochtend urine. Moeilijk hoor. we wachten maar af.
Miricle. foto is niet mogelijk
Tja, meestal is een streepje toch echt zwanger hoor, ook al is ie nog onduidelijk.
Welk merk test heb je gebruikt? Er zijn namelijk testen die een heeeel vaag streepje geven terwijl je dus niet zwanger bent, maar dit zijn dus uitzonderingen. (heb zelf slechte ervaringen met Romed midstream)
Hoi die van de kruitvat. was het. Ik wacht nog tot volgende week woensdag. met weer te testen.
Miricle
die van kruidvat eigen merk is wel goed hoor, gewoon eigen merk nl,
meis ik denk toch echt dat een voorzichtige felicitatie mag en kan :thumbup: :dance:
Hoi zou je denken.?? ik wacht toch nog een paar dagen. En dan neem ik een leuke banner. :inlove: moeilijk dat wel, zou er het liefste nu 1 nemen. Maar ja. :mrgreen:
Bedankt miricle :vlinder:
Spannend hé ?
Nu ja als die dgn maar een beetje snel voorbij gaan dan succes :thumbup:
Bedankt he laat het wel weten aan jullie. :mrgreen:
Echt spannend. Ik heb last van stemmingswisselingen, moe,
last van boobs, niet verstopt maar het tegenovergestelde :oops: .
Ik duim voor mij, ons :thumbup:
miricle
He Miricle,
Is je NOD pas over 4 dagen?
Dan is het logisch dat het streepje nog niet zo duidelijk is…
Als je over een paar dagen weer test, met ochtendurine, moet de streep al een stuk duidelijker zijn.
Het klinkt iig positief hoor, van mijn kant alvast van harte gefeliciteerd, laat je het nog even weten als je weer getest hebt?
Groetjes, Daantje
Hoi nee mijn banner klopt niet helemaal het moet eigelijk 3 dagen zijn, maar goed. Wat is dit spannend zeg. ik moet het zeker met ochtend urine gaan doen. We gaan eigenlijk al op voor IUI. Dus ja verassing. :lol: ija had vanmidaag ook nog wat gedronken voordat ik de test deed. Miricle
:inlove: Wauw ja ik ben echt zwangerrrrrrrr. Kon niet meer wachten met testen. :oops: Ik ben echht zo blij he. Vanmorgen zo misselijk. :sick:
Hte kon gewoon niet missen. Bedankt dames.
geweldig meid!!!
gefeliciteerd met jullie wonder!!
goed zo meis, heerlijk gevoel he , geniet er maar van en supergefeliciteerd!
:-* bianca
Hey wat super! Nou gefeliciteerd dan maar he! :inlove: :dance:
Zo zie je maar, wondertjes bestaan echt, geeft vast weer wat hoop aan veel dames hier
Geniet ervan, het is cliche, maar echt waar, de tijd gaat zoooooo snel :eh:
:mrgreen: ja dat is zeker houd moed dames. HOe vaak hebben wij wel niet verdriet gehad. Omdat het maar niet wou. En dan gaan voor IUI omdat de samenlevingstest niet goed was. NOu ja je ziet het. IK hben echt zo happy he. :dance: Miricle
Gefeliciteerd!
Zo zie je maar, wondertjes bestaan echt
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
meid van harte gefeliciteerd… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
oh wat goed meis… Van harte gefeliciteerd ! :dance:
Heel erg gefeliciteerd meid!
Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe, zonder al te veel kwaaltjes…