Zou het dan toch?

Zoals sommige van jullie misschien wel hebben gelezen.Hebben wij een samenlevingstest gehad en is mijn vriend zijn spul onderzocht beide zagen er niet goed. Samenlevingstest geen 1 levende zaadcel.



Nu heb ik in de cyclus een hsg onderzoek gehad zag er perfect uit.



Nu moet ik dus ongi worden maar ben het nog niet. Zou het dan toch? Ik durf niet te testen(heb al zoveel testen gedaan het afgelopen jaar)



Komt bij dat de gyn zei dat we aan iui moeten gaan denken. Woensdag hebben we een gesprek over hoe nu verder,( zou het dan miss toch niet meer nodig zijn???



Heeft iemand van jullie dit ook gehad en bleek toen toch zwanger te zijn?



Ik heb niet echt tekenen, heb wel al een week last van me lies en rug, en nu iets misselijk, maar moet zeggen dat ik dat wel vaker rond me nod ben geweest.

ooh meid spannend :hug: Kan me je angst voor weer testen helemaal voorstellen… :hug:

Heb je deze cyclus clomid geslikt? En zit je al rond de 14 dagen na de eisprong?

Hier wist ik zeker dat ik mn eisprong gehad gehad had (dmv echo’s) en was na 13 dagen nog niet ongi, terwijl ik dat een cyclus eerder wel was, maar voelde geen tekenen… en t bleek toch zo…



:pray: :pray:

Ik voel nog weinig, Normaal heb ik altijd 2 dagen voor nod bruin verlies maar nu nog niks. Ik heb nu ook clomid geslikt, ik zat toen ze gingen meten woensdags op 13mm dus zou gister 2 week geleden op 21 hebben gezeten, de gyn zei dat ze dan springen. Heb vanmorgen eens even gespoeld met een vaginale douche, om te kijken of er al slierten oud bloed zouden zitten maar nog niks…



Als ik morgen nog niet vloei, moet ik denk ik toch maar gaan testen, zou ik zwanger zijn dan zou ik dan zowiezo positief moeten testen…

Spannend! Mijn duimen draaien voor je! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Ik duim :thumbup: :thumbdown: voor een positieve test!

Oh… en om op 1 van je vragen terug te komen.

Ik was de maand na m’n HSG onderzoek zwanger (helaas later wel een miskraam), maar voor wat betreft het zwanger worden was de HSG :thumbup:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

spannend zeg :pray: :pray: :pray: weet je al wat meer ??

spannend ik duim heel hard mee :pray:

Negatief getest… En volgens mij word ik nu ongi geen buikpijn ofzo maar volgens mij verkleurd mijn afscheiding :?

:? :? … :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



(het kan nog…)

Nog steeds niet veel maar toch wel echt wat ik normaal ook heb, het gaat altijd 1 van deze dagen over in helder bloed. Vanmiddag na de gyn en het over iui hebben.

he balen meid :frowning:



hoe gaat het nu verder met je ?

Nog steeds niet zwanger jammer genoeg. Net weer ongi geweest. We hebben besloten als ik in aug nog niet zwanger ben die ronde dan iui te laten doen.

Van de arts mocht het ook gelijk maar we willen het even de tijd geven.