zou dit kunnen?

lang getwijfeld, maar nu toch maar een topic.



op maandag 30 april ben ik ongesteld geworden. hierna zijn we goed aan de klus gegaan en als mn cyclus klopt zou ik komende zaterdag ongesteld worden.



vorige week had ik de hele tijd een beetje roze/bruin verlies en dat is sinds gister over.

maar, nu heb ik sinds dit weekend allemaal vage klachten. ik ben vreselijk moe, slaap als een os. ben misselijk en ik heb allerlei rare steekjes in mn onderbuik. Het lijkt nog het meest op een soort spierpijn.



zeker weten of ik zwanger ben weet ik natuurlijk pas na een test :wink:

maar wat ik me afvroeg, kun je een week voor je nod al klachten hebben?

Ik heb hier wel eens gelezen dat sommige mensen vanaf de bevruchting al misselijk zijn. Misschien is dat roze/bruinverlies een innestelingsbloeding geweest en zijn dit idd zwangerschapsklachten.

Je kunt natuurlijk ook een virusje te pakken hebben.

Hoe dan ook, dit heb ik natuurlijk ook maar van horen zeggen. Succes met wachten, de tijd zal het leren

Het is mogelijk maar alle maanden dat ik hetzelfde voelde was ik uiteindelijk niet zwanger :wink: Dus mijn ervaring is dat je er niks uit kunt opmaken. Afwachten dus!

Ja het kan goed hoor. Ik had het bij de tweede em derde ook al voor mijn NOD. Alleen wist ik het natuurlijk pas zeker na de test :wink: Bij de jongste heb ik al op dag 25 van mijn cyclus positief getest (3wk3dgn) Trouwens, de predictor vroege test zegt al vanaf 4 dagen voor je NOD te kunnen testen. Ter vergelijk: deze test met 12,5 mg HCg positief, terwijl de kruidvat 2 voor 5 euro al met 8 mg HCG positief test (deze test had ik toen overigens gebruikt) Dus als je zo vroeg kunt testen, kun je ook zo vroeg wel wat voelen. Maar zeker weten idd, is pas na een test :wink:

Ik had trouwens af en toe een flinke steek, soort bandenpijn bij het omdraaien in bed of bij niezen/hoesten. En meer/veel plassen. En een enkele keer dat ik iets heeeeeel vies vond ruiken (pindakaas :sick: ) Dat was allemaal voor NOD

tnx! ik vind het zelf zo raar. bij mn zoontje had ik nergens last van. pas op mn nod merkte ik toen dat ik het echt subtropisch warm had en dat ik appelsap ineens heel smerig vond.



nu heb ik het ook echt subtropisch warm. maar mn buik voelt alsof er een ongi aankomt, ook had ik net weer een drupje bruin.

normaal als ik ongi word heb ik het altijd onwijs koud ongeacht het weer.

ik snap het niet meer, ik wacht ‘geduldig’ af hihihihi :mrgreen:

@fluppie wrote:

tnx! ik vind het zelf zo raar. bij mn zoontje had ik nergens last van. pas op mn nod merkte ik toen dat ik het echt subtropisch warm had en dat ik appelsap ineens heel smerig vond.



nu heb ik het ook echt subtropisch warm. maar mn buik voelt alsof er een ongi aankomt, ook had ik net weer een drupje bruin.

normaal als ik ongi word heb ik het altijd onwijs koud ongeacht het weer.

ik snap het niet meer, ik wacht ‘geduldig’ af hihihihi :mrgreen:




maarja, het IS nu ook subtropisch warm he 8) Sterkte met afwachten!

Weet je inmiddels al meer?

Oh spannend zeg! :pray:



Op woensdag had ik mijn nod en de vrijdag daarvoor had ik al klachten. Alleen ik had ze niet door, hub wel :? :shifty: Die zei zaterdagavond: je bent zwanger! doe morgen maar eens een test.



Nee joh… kan niet… woensdag NOD… eerste ronde hormonen… gevoel van ik word ongesteld… etc etc. Maar maandagochtend teste ik positief. Met 3 weken en 5 dagen. (Dag ervoor al heeeel licht maar was na de 5 minuten)

zo zie je maar!



de kwaaltjes hebben nog even doorgezet en ik kreeg dezelfde tekenen als toen ik zwanger was van de eerste, maar toch is het waarschijnlijk mis gegaan :frowning: woensdagavond begon in ineens te bloeden en ik kreeg echt vreselijke buikpijn. ik ben die nacht ook een paar keer wakker geworden van de buikpijn. normaal als ik ongesteld word, heb ik nergens last van.

de buikpijn heeft tot donderdagmiddag aangehouden. en zaterdag was alles weer voorbij.

we hebben voor de zekerheid wel getest maandag, maar die was negatief. de kwaaltjes zijn ook helemaal weg. :frowning:

op naar de volgende ronde maar weer!

he balen fluppie :hug: :hug: Sterkte, hopelijk lukt het deze ronde!

Oh wat jammer zeg! Balen ook. :hug:



Hoop ook dat de volgende ronde meer succes heeft. :pray:

Jammer! Succes voor de volgende ronde!

Wij zijn sinds januarie gestopt met de pil, en het is elke maand maar afwachten…

Ik ben er misschien ook wel weer wat teveel mee bezig maar kan het niet tegenhouden haha!

Ik had afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden, maar het is er vandaag nog steeds niet! Ik heb zondag morgen weer te snel een test gedaan (kan het nooit laten) maar die was negatief.

Ik wil nu niet weer gaan testen omdat ik wel menstruatiepijn heb al vanaf maandag maar het niet doorzet…

Nu is mijn vraag of zwangere vrouwen ook last kunnen hebben maandelijks van menstruatiepijn? ik heb toch nog een klein beetje hoop maar wil niet weer te overhaastig gaan testen.



Groetjes

balen fluppie :frowning: :hug: :hug: hopelijk is het de volgende rond raak, zullen we voor elkaar duimen? :thumbup: :inlove:

Balen fluppie, :hug: :hug:



Sabrina, ja dat had ik. Ik had alle symptomen van een menstruatie, wat ik altijd heb bij een menstruatie. Alleen het bleef uit en toen bleek ik zwanger te zijn.

@Kwakje wrote:

Balen fluppie, :hug: :hug:



Sabrina, ja dat had ik. Ik had alle symptomen van een menstruatie, wat ik altijd heb bij een menstruatie. Alleen het bleef uit en toen bleek ik zwanger te zijn.




Ow spannend ik hoop stiekem dat bij mij ook dit geval is! Al had ik liever geen menstruatiepijn want dat maakt me erg onzeker. Als ik morgen nog steeds niets ben zal ik nog een test gaan doen en hopelijk is die positief!