zou dit het begin van de bevalling zijn of niet???

Hallo allemaal,



Tja de laatste weekjes dus spannend spannend.

Ik heb vanaf week 32ong al wat krampen en 1cm ontsluiting dus heb moeten rusten, nu ben ik 37 weken en mag ik weer gewoon bewegen (t mag nu immers geboren worden :smiley: )



nu mijn vraag…

Ik heb vannacht 2 uur lang om de ong 8min krampen gehad maar zeg maar soort heftige ongesteldheidskrampen.

En nu de hele ochtend al beetje zeurderig gevoel in mijn onderbuik.

Zou dit nu het begin kunnen zijn, of is dit gewoon wat voorwerk en kan het nog een paar weken duren? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

het klintk als voorweeën. Mijn ervaring is iig dat ik me bij voorweeën afvroeg: zal dit het al zijn??? En bij de echte weeën wist ik bij nummer 1 al meteen dat dit het was.



Je meot maar zo denken: hoe meer voorweeën hoe minder werk je straks hoeft te verzetten!



(en het kan natuurlijk ook gewoon dat het wel al het echte werk is he!)

ja ik snap wat je bedoelt, maar t is meer omdat ik dus al een aantal weken last heb van een kramp hier en daar en al een iets verstreken bmm en 1cm ontsluiting dat ik dacht hmmmm wie weet… zeker omdat t nu dus al vanaf 5h vanochtend aanhoudt. maar gewoon meer alsof je flink ongesteld bent zeg maar, dus dat zal dan misschien nog niet t echte werk zijn :wink:

Ik denk dat het inderdaad voorweeen zijn. Wat Fiep ook al zei als het echt is weet je het :wall: Hahaha.

Ik heb precies hetzelfde als jij. Al een aantal dagen regelmatige harde buiken, vooral 's avonds en 's nachts. Maar het zet gelukkig nog niet door. En laat het maar z’n werk doen dan schiet het straks als het goed is alleen maar meer op :smiley:

Ook ik liep met 2cm een tijdje rond met echte weeen (zo 5weken) die alleen niks deden (al dachten ze wel dat ik ging bevallen haha) maar toen ik de weeen kreeg die wel echt werk gingen doen merkte ik direct het verschil geen twijfel mogelijk!

Bij mij begon het met een zeurderig gevoel (idd alsof je goed ongesteld bent) en daarna braken mijn vliezen. Toen heb ik nog een uur of 2,5 een zeurderig gevoel gehad en toen binnen een half uur had ik echt heftige weeën (beenweeën auw auw auw!). Dus het kan goed het begin zijn (ik hoop het voor je hoor!).

t is nu sinds een uur ofzo wel dat ik denk van hmmm dit voelt niet meer zo prettig aan haha. T straalt nu ook uit naar mijn rug en mijn billen.

Ik krijg wel ineens de drang om nu alles nog even snel schoon te maken :mrgreen: we zullen zien ik vind het wel spannend allemaal!! maar goed t kan natuurlijk net zo goed weer afzakken…

Ik wil je even succes wensen, als ik het zo lees zijn het beginnende weeen

dank je wel rijstkorrel :smiley:

Ik denk dat je binnen zéér korte tijd mama zult zijn.

Ik duim er alvast voor !

Veel succes !!!



liefs

Gerda

ps: kom je nadien nog melden hoe het verlopen is?

Ja dat is wel de bedoeling hoor dat ik t dan even kom vertellen, maar je ligt hier meestal zo’n 5 dagen in t ziekenhuis dus t kan even duren :smiley:

maar goed wie weet zit ik hier morgen nog vrolijk haha…

net lekker in bad geweest, dat was wel lekker, nu lijkt t weer even wat rustiger dus tja misschien zakt t weer af…

Voorweeen zwakken af in bad of douche als het voorweeen zijn.

Je kan ook geluk hebben en dan zetten ze door tot echte weeen.

in ieder geval zodra de eerste weeen daar zijn weet je het ECHT :mrgreen:



succes meid :thumbup: :-*

t is midden in de nacht, slapen lukt niet echt, na het bad is het toch blijven rommelen. Zit mezelf een beetje in de weg haha, waar dit nou heen gaat we zullen zien…

Jeetje zeg spannend allemaal!!! Heel veel succes straks bij het echte werk, wie weet is dat wel snelle dan gedacht! Dat het maar een mooie bevalling mag worden!

Nou t is toch weer afgezakt vannacht, dus heb nog wel even heerlijk kunnen slapen, ook niet verkeerd!

Bedankt voor jullie medeleven.

Ach ja we zullen zien de komende dagen…

Spannend meid, je bent in ieder geval aan het voorbereiden.

grote kans dat de eerste cm straks makkelijk gaan omdat er al een heleboel verweekt ed is :hug:

spannnend…ga het hier in de gaten houden :wink:

@m@lieke wrote:

spannnend…ga het hier in de gaten houden :wink:
:smiley:

T is nu best wel weer rustig, kleeeeein beetje gerommel maar niet echt veel.



maar inderdaad Joseetje wat je zegt, laat mijn lichaam zich maar lekker voorbereiden dan gaan zometeen de eerste cm misschien vrij makkelijk.

als je het zo omschrijft, klintk eht vooral als indalingsweeën. Of was je kleine al ingedaald?



Hoe dan ook, je hebt duidelijk al wat werk verzet!



Succe smet de grote klus straks!