Zou de albert heijn eigenlijk open zijn?

Wij vroegen ons af of de albert heijn die normaal op zondag open is, vandaag open zou zijn… Ik ben namelijk zondag jarig en morgen hebben we een familieuitstapje. Zou wel makkelijk zijn als we straks boodschappen voor zondag zouden kunnen doen…

Even op de site van de AH kijken op het filiaal in de buurt.

Niet alle AH’s hanteren dezelfde openingstijden namelijk.

Bij ons is de ene AH wel open, de andere niet!

Heb even op de site gekeken, bij ons is niks open… (ergens in Limburg :wink: )

Zelfs de grote XL niet… :mrgreen:

Bij ons van 10 tot 18 uur! :mrgreen:

Dank je wel voor de tip!! De kleine ah is hier wel open. Kunnen we in ieder geval vast wat boodschappen doen en de rest morgenvroeg…

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier morgen tijdens jullie familie-uitje! :dance:

@Kim3e wrote:

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier morgen tijdens jullie familie-uitje! :dance:

Dank je wel! Ik vind jarig zijn altijd ontzettend leuk, maar was liever een paar dagen later jarig geweest. Het is altijd een onhandige dag :?

Ohja, dit doet me er aan denken dat ik ook nog even had willen kijken :?

Maar is nu wel te laat helaas.

Morgen een paar uur in de auto voor nieuwjaarsbezoek en dan zijn een paar broodjes voor onderweg eigenlijk wel fijn.

Guinevere, misschien is jullie AH ook om 8 uur open, kun je zo langsrijden voor zak croissantjes en krentenbollen! :dance:

Mamamaartje, ik snap dat hoor, mijn buurvrouw is ook de 3e jarig en ik ben gewoon door de nieuwjaarsdrukte wel eens haar verjaardag vergeten :oops: (ze vierde het ook niet, maar toch…)

@Kim3e wrote:

Op 1 januari? Dat is wel een uitzondering dan. Hier ook nergens iets open de 1e.

@Danielle_M wrote:

@Kim3e wrote:

Op 1 januari? Dat is wel een uitzondering dan. Hier ook nergens iets open de 1e.

In Groningen is de Jumbo 365 dagen per jaar open!

Erg he die verjaardagen begin van het jaar. Mijn lief is vandaag jarig, dus weet er alles van. Ben gewoon familiebeu nu. Zoveel gesleept en gezien en op den duur heb je niets te vertellen meer. Daarom vieren we het altijd alleen met het gezin. Heel misschien komt mijn sm morgen langs maar dat is verre van zeker en vind ik ook helemaal niet erg als dat niet door gaat.