zou bijna denken dat ik toch zwanger kan zijn...

hoi dames

mijn symtomen zijn:

opgezwolle buik

verstopping

slecht slapen,veel dromen

hele pijnlijke borsten(had het ook paar dagen voordat ik ongesteld werd,maar veel minder pijn)

vaker moe,dan paar dagen normaal

afgelopen weekend in een schoonmaakbui rond 10 uur savonds

lage rugpijn

vaker plassen

witte afscheiding

rommel gevoel in mijn buik

vlagen hoofdpijn a la minuut later weer verdwenen :think:

Ja lijst is heel lang,gelukkig niet misselijk.

Bij mijn eerste zwangerschap werd ik het pas zodra ik wist dat ik echt zwanger was.

Het is de eerste ronde!,ik hoop gelijk raak. :dance:

Nog 5 dagen voor mijn NOD

zou ik toch zwanger zijn? ooo durf bijna niet te hopen :pray:

x ausilia

Ik duim voor je hoor! :thumbup: Symptonen lijken er wel op hé!!

symptomen klinken wel goed :thumbup:

ga je zondag testen?

Symptomen klinken goed, :thumbup:

Hoop voor je dat het raak is en je lichaam je niet voor de gek houdt. Nog een paar dagen en dan hopelijk een posi test.

k ben sinds 8 dagen over tijd, ik heb 7 testen gedaan waarvan 5 testen foutmelding aangaven, 1 test positief en 1 test negatief, nou heb ik eer een test gedaan en die gaf 1 duiudelijke streep aan en 1 onduidelijke streep.

ik slik nu wel weer sinds 3 maanden de pil en daarvoor 2 jaar een spiraal gehad en die is verwijderd omdat ik heel veel buikpijn had dus ben over gegaan op de pil die ik als eerste slikte toen ik net begon met de pil

bij me 1e kindje was ik 2 weken overtijd en ik slikte de pil en was dus zwanger.

ik heb de volgende symptomen

• last in linkerlies constant (had ik bij me 1e kindje ook)
  • last van linkderzij (had ik bij me 1e kindje ook)
  • 6 dagen overtijd
  • soms btje last van menstruatie pijn

iemand advies???

Iris, als je een positieve test hebt gehad ben je zwanger, dat lijkt me duidelijk. Maar als de testen daarna vager worden en uiteindelijk negatief heb je kans op een miskraam. Misschien is het verstandig om even de huisarts om advies te vragen?

ik heb de arts gevraagd en moet volgende week weer opnieuw testen en moet binnenkort weer een echo laten maken

dus ja en voor de rest weet ik het niet…

Sterkte en succes!

ik hoop het voor jullie :pray:

hoi dames,

Ik heb vandaag getest, 3 dagen voor NOD.

Nou ik weet niet wat ik er mee moet.

Eeeen hele licht rose streep!! je moet wel heel goed kijken om hem te zien hoor!! wat denken jullie?

Ik heb maar gelijk mate care test besteld en dan gelijk testen als ik in mijn brievenbus vindt.

Pff duurt echt een eeuwigheid voordat ik zekerheid heb…

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden…

tnx

Ze zeggen toch altijd, een streep is een streep, ook al is ie nog maar heel licht?!!! Ik denk dat je gewoon zwanger bent, maar dat je nog een laag percentage hcg hormoon in je urine hebt, waardoor de streep nog niet zo donker is, maar als je die andere testen binnen hebt, zul je vast wel zien dat de strepen donkerder zullen zijn, dan ben je weer een dag of wat verder! Ik zeg alvast voorzichtig: gefeliciteerd! :thumbup:

hoi beebie,

Dus als ik het goed begrijp, als je niet zwanger bent dan zal er nooit een streepje komen als is het heeel licht roze?

Zoo ik durf bijna niet te juigen haha

tnx :smiley:

Inderdaad als je niet zwanger bent komt er helemaal niks! Dus een streep betekend zwanger!!!

Heb je geen foto van je test?? :smiley:

Alvast een felicitatie vanaf hier… :dance:

ik heb nog geen fotocamera,

Ik zal morgen in dag licht met met mijn telefoon proberen te maken

:wink:

dat streepje wat de test aangeeft, geeft de hoeveel hcg aan…

dus een strepie is een strepie!!

ben benieuwd naar je foto van je test

Streep is zwanger, hoe licht ook!

ik had de 1e testen ook n heel dun streepje, je zag bijna nix… had zelfs al tegen mn man gezegd dit is nix… maar ben nu toch echt 9 weken zwanger!!

@ausilia wrote:

hoi dames,

Ik heb vandaag getest, 3 dagen voor NOD.

Nou ik weet niet wat ik er mee moet.

Eeeen hele licht rose streep!! je moet wel heel goed kijken om hem te zien hoor!! wat denken jullie?

Ik heb maar gelijk mate care test besteld en dan gelijk testen als ik in mijn brievenbus vindt.

Pff duurt echt een eeuwigheid voordat ik zekerheid heb…

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden…

Ik heb vandaag met Mat Care getest 1 dag voor NOD

En wat denk je

:dance: ZWANGER!!!

een duidelijke streep hoor!!

HAHAHA ben zo blij

Woensdag mijn vriend op zijn verjaardag verrassen !!

xx

tnx[/quote]

gefeliciteerd!

Hahahahahha, JOEPIEIEIEIEIIEIEIEIE :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd!!!