Zorgverzekering 2008

Het is best een heel gedoe… En je moet maar net snappen… Wij gaan in januari het traject weer in, en dan gaan we eerst beginnen met IUI… Ik heb wel eens gehoord, dat er een verzekering is, die net zolang als de gyn nog kans ziet de behandeling vergoedt… Aan de andere kant er moet natuurlijk ook ergens een grens zijn… Al is die grens voor iedereen anders… Ik vind het wel vervelend dat een verzekering voor je beslist wanneer er geen pogingen meer mogen… Alsof deze weg niet moeilijk genoeg is …

Dat vinden we hier denk ik allemaal. Ik vind ook dat je artsen moeten mogen beslissen of je nog door gaat of niet. Niet de verzekering! Maar ja…

Hej dames,



ik ben ook druk aan het zoeken geweest, en nu nog…



Ik ben vooral aan het kijken voor vergoedingen van IUI (in jan. 2008 3e poging).



Misschien wel handig ook rekeing te houden met eventuele IVF-behandelingen? Weet niet of ik daar nu al op moet gaan letten…



Ik ben niet verder dan Agis gekomen… ik bedoel, deze is bij mij tot nu toe als beste uit de busd gekomen…



Ik word hier zo moe van, zie door de bomen echt het bos niet meer. Ben blij dat we elkaar zo wat in kunnen lichten…



Ik hou jullie op cde hoogte, zal Agis morgen even bellen.



Groetjes, Cinzia.