Lang staan twijfelen om het te plaatsen maar wie weet herkend iemand dit
Mn man heeft sinds vorige week zondag dus al 1,5 week last van de onderbuik middenin…
Af en toe een koud warm aanvalletje erbij
Deze zondag op maandagnacht werd ie wakker met gevoel dat ie moest braken hetgeen wat niet gelukt is
Maandag de hele dag warm en koud en btje buikpijn …
Dinsdag weinig last
Vandaag is ie weer gaan werken in eerste instantie ging het goed tot een uur of 13 daarna kreeg het weer warm en koud en spierpijn enzo…
Urine is nagekeken en dat was goed, als het erger wordt of het duurt nog wat langer moet ie maar een nieuwe afspraak maken
Vast een gewoon griepje maar
Maak me gewoon snel zorgen
:oops:
Het klinkt als de griep. Ik zou me niet al teveel zorgen maken. Dat kan inderdaad ook op je buik slaan. Warm, koud en spierpijn zijn ook echte griepklachten. Rustig aan, goed uitzieken en beterschap!
Heb je al een paracetamol geprobeert? Dat zou iig effect moeten hebben op het warm koud (teken van koorts/verhoging) en de darmen zijn altijd reuze gevoelig wanneer je ziekig bent. Lichte maaltijden (zeg maar pasta met relatief simpele saus, vis, rijst ed) zodat ze het niet te druk hebben met verteren. Beterschap voor je man! :-*
(btw van mijn moeder altijd de tip gekregen, als je grieperig bent geweest en je denkt dat het over is; nog 1 tot 2 dagen thuis blijven om weer krachten op te doen. Je lijf heeft dan nl gevochten tegen dat virus en moet ook wat kans hebben om bij te komen. Ga je stug door met werken, dan blijf je grieperig helaas.)
met ibuprofen gaat het wel redelijk goed
Hij is wel door blijven werken alleen dus deze maandag en dinsdag thuisgebleven
Ibu werkt zelfs ontstekingsremmend en kan idd extra goed doen. :thumbup: Komend weekend maar even rustig aandoen, eens lekker niets op de agenda wie weet doet hem dat ook goed.