De creche vertelde ons of wij het ook opvielen dat Ivan niet de beweging kan maken om zijn handje op te houden de draai beweging zeg maar hij heeft het maar met 1 hand.
Ze vroegen of hij misschien iets gebroken heeft gehad nou nee niet dat wij weten.
Ik als doem denker denk dat er wat er ernstig is afwijking of iets degelijks
ik begrijp niet helemaal wat er aan de hand is, maar als je je zorgen maakt zou ik gewoon een afspraak met het CB of de HA maken…
die kunnen je het beste vertellen wat normaal, of niet normaal is.
succes!
Kan hij zijn pols niet draaien?
Ik zou even langs de huisarts gaan als je je zorgen maakt!
Hij kan zeg maar de bedel beweging niet doen , verder doet hij alles met zijn hand arm
Zou gewoon ff langs de HA gaan :-*
Die kan het beste zeggen van hoe of wat
Erwin is met hem naar de ha geweest. Waarschijnlijk is het een letsel , het welbekende zondagsarmpje alleen brult bijna elk kind daarmee maar hij dus niet.
Binnen 10 werkdagen moeten we naar de trauma arts. Ik was zelf op kamp 3 dagen en ik zag hem vanmiddag en naar mijn idee heeft hij het wel gekund
dus nog even afwachten
Arm kereltje :hug: hoest nu met hem.
Wat alert van het kdv en goed dat jullie het hebben laten controleren.
hij heeft er zelf helemaal geen last van wordt alleen moe van het gevraag aan zijn arm hhahaha
ik vond het ook erg alert van het kdv :thumbup:
Maandag hebben we afspraak in het martini ziekenhuis, ik hou echt rekening met ergste. Ben zo bang dat het iets kwaadaardigs is Omdat er al zoveel tegenslag is bij ons gezin. Binnenkort gaan we op vakantie maar dat kan me gestolen worden heb er helemaal geen zin in
Hoezo iets kwaadaardigs meid???
De arts zei ws toch een zondags armpje :hug:
@San 27 wrote:
Hoezo iets kwaadaardigs meid???
Bij een zondags armpje moeten ze veel pijn hebben
Ben er gewoon zo bang voor misshien klinkt het raar , maar sinds Daan ben ik zo bang geworden
@Karin1981 wrote:
@San 27 wrote:Hoezo iets kwaadaardigs meid???
Bij een zondags armpje moeten ze veel pijn hebben
Ben er gewoon zo bang voor misshien klinkt het raar , maar sinds Daan ben ik zo bang geworden
Snap je wel hoor meid
Dikke knuffels voor jullie :hug: :-*
Duimen draaien hier meid
Lieve lieve ka,
Ik snap helemaal dat je je zorgen maakt! Maar Ivan is gewoon een mega bikkel!
Als het iets ergs was dan had de dokter vast niet gezegd hij dacht aan een zondagsarmpje.
Ik duim dat het allemaal meevalt. En lekker genieten van je vakantie! Komt goed!
Hele dikke tut en knuffel
Xo taliet en een flieberkusje van lillytsie
Het is een aangeboren afwijking zijn ellepijp en spaakbeen lopen krom , zijn ellepijp het meest.
We worden doorgestuurd na een kinderorthopeed in het umcg en ws om alles compleet te hebben naar een klinich genetica
Gelijk door gevraagd of een geestelijke afwijking bij past maar dat was absoluut niet aan de orde
Dat vroegen we na ivm voorgeschiedenis met genetica
He wat vervelend! Is er wat aan te doen?
:hug:
kunnen ze dit opereren
:hug:
He getsiederrie. (licht uitgedrukt).
Dikke knuffel voor jou ka.
Hoop dat ze er iets aan kunnen doen.
Tut fan taliet
He meid, wat een vevelend nieuws. ik hoop dat jullie goed verder geholpen zullen worden.
wel goed om te weten dat de afwijking geisoleerd is, en er dus w.s. geen andere afwijkingen bij komen kijken.
wel een pluim voor de meiden van je KDV zeg! je bent er nu tenminste vroeg bij!