Zorgeloos sms

Wat geweldig, 1000 sms per maand voor maar 10 euri’s!

Ik sms me helemaal gek, want eindelijk kan ik onbezorgd handelen naar me verslaving die ik heb! :dance: heerlijk mijn nieuwe missie is:

Haal die 1000 smsjes maar lukt me maar niet :lol: :lol:

je hebt mijn nummer he :mrgreen:

Je mag mij ook smssen hoor :mrgreen:

Lekker he, zo’n bundel.

Ik heb dat met internet op de mobiel (eindeloos internet)

Zóó handig, hoef ik niet steeds de laptop op te starten als ik even mijn mail wil checken of op hyves en KOK wil kijken.

Oessie kijk uit wat je zegt hoor, straks komt hier het topic…

" SMS Stalker " :lol: :lol:

Relaxed kan het ook met internetten :mrgreen:

Ik lach als een boerin met kiespijn :lol:

haha nou je stalkt maar, maar ik heb niet zo’n leuke bundel dus stuur niet zoveel terug :mrgreen:

:wink: komt goed :-*

Ik ben ook zo blij met deze bundel :dance:

Ik voer hele gesprekken met mensen die het ook hebben, drukt leuk de belkosten :mrgreen:

Ik kom zeker wel aan 500 en misschien wel meer per maand :angel:

mijn broertje is het 1keer gelukt.

maar die stuurde elke week iedereen in zijn telefoonlijst een sms met hey goed te pas? :lol: :lol: :lol:

hihi, ik vervang ook de tel gespreken voor smsjes, Beter ook want ik werk tot 23 uur en dan ga ik savonds laatn iet uren bellen wordt manlief crazy dus dan maar sms en ook tijdens me nachtvoedingen me vrienden ff wakker sms :lol:

Pff ik ben juist blij als ik een keer onder de 1000 blijf:X Ik bel eigenlijk niet… Maar sms als een gek… Dus meiden het is mogelijk om te halen haha!!!

Ik heb dat ook helemaal geweldig en sms me een slag in de rondte… Nu alleen nog zorgloos kunnen bellen voor 10 euro :?