Ik heb een, tot nu toe, kwaalloze zwangerschap. Heerlijk! Ik voel me fit en heb geen pijntjes of andere ongemakken waar ik tijdens mijn vorige twee zwangerschappen wel mee te maken had. Hartstikke fijn natuurlijk! Het enige dat ik al vanaf het begin heb is dat ik het zo vreselijk koud. Ik kan echt met drie lagen shirts én een dik vest op de bank zitten koukleumen. Mijn handen en voeten zijn standaard koud… Brrrrr… Ik kan er gewoon ook niets tegen doen…
Herkenbaar?
nee ik ben juist een koukleum en tijdens mijn zwangerschappen heb ik het neit koud gehad…
loop nu nog ( op de rest hormonen) buiten met mijn jas open…
( ja hij kan weer dicht :mrgreen: )
dus precies het tegenover gestelde eigenlijk :mrgreen:
Bij de eerste had ik het warm. Standaard 's nachts voeten buiten boord . Bij de tweede had ik het koud. En nu 7 maanden later zijn er 5 kilootjes blijven hangen en heb ik het deze winter nog niet koud gehad.
Marion, lekker bij de blokker voor 5 euro een kruik halen, zo’n rubberding… zaliggg… heet water in doen, en s’avonds bij je op de bank… is echt lekker!!!
Jep heel herkenbaar…zit de hele dag met een fleece dekentje over me heen…en duik regelmatig in een warm bad
Me too. Heb het echt constant koud. Je wordt er helemaal gek van!
Je uggs aan doen 8)
Helpt
Hier precies hetzelfde Marion.
Ik wilde vandaag eens geen hele dikke lelijke warme trui aan en heb dus onder een soort gilet een blouse, een shirt met lange mouwen en een hemdje en NOG heb ik het koud.
CV wil ik perse niet nog hoger zetten, dus ik duik zo maar weer lekker mijn bedje in. Ingewikkeld in mijn dekbed voel ik mij tenminste warm.
Wel vreemd dat wij dit hebben, want je pompt toch veel meer bloed door je lichaam met een zwangerschap.
Nu is het niet zo fijn, maar voor als het straks een mega hete zomer wordt(en dan ben ik nog zwanger, jij hopelijk niet meer) dan is het wel fijn. :lol:
Heeeel herkenbaar. Bij Sebastiaan had ik het altijd heet, liep in de winter met een t-shirt aan, maar bij Annemieke… brrr… het begint nu pas weer een beetje normaal te worden.
heel herkenbaar… ik liep continu met dikke truien aan en thuis zat ik onder een dekentje te rillen van de kou
zelfs in de zomermaanden
maar ik was ook veel moe en ik krijg het altijd koud als ik heel erg moe ben
Ik heb het ook vanaf het begin warm warm warm…terwijl ik normaal een koukleun ben.
Ik slaap zelfs naakt en half buiten het dekbed…en raam wijd open. Manlief heeft het koud en ligt met een pyama en fleece vest aan naast me nog te rillen van de kouw :mrgreen: