zooooooo veel leuks te vertellen!(morgen naar plopsaland)

OK, ik heb echt zoveel leuks te vertellen en JULLIE mogen in mijn vreugde delen is dat niet super! :dance:

1. We zijn gisteren de vrachtwagens van het truckersfestival in Assen wezen uitzwaaien met de kinderen. Nu ben ik echt geen vrachtwagens fan, maar dit zijn geen gewone vrachtwagens, de ene is nog mooier beschilderd als de andere en ze toeteren allemaal en zwaaien naar de hordes mensen langs de kant van de weg ! Ja dat was een leuke dagafsluiting gisteren!

Onze kindjes bleven maar zwaaien! :inlove: Ik heb wel ruim 100 foto’s gemaakt!

2. ik heb zojuist de ramen gewassen van binnen en van buiten! :dance: ben ik voorlopig weer vanaf! :wink:

3. We gaan Donderdag naar PLOPSALAND in België! We hadden nog kaarten (en nog vele kortingskaarten :roll: ) die geldig bleven. Vorig jaar hadden we een arrangement geboekt, maar waren ze vergeten te vertellen dat het park die dag DICHT zou zijn! Stonden we helemaal in België voor NIETS! Maar goed de boosheid is nu een jaar later weer weg en het hotel heeft ons een KANJER van een aanbieding gegeven, dus ga ik woensdag met mijn vriendin en alle kids naar België en dan donderdag naar Plopsaland! :dance:

4. De maandag erop vertrek ik met dezelfde vriendin en kinderen naar TEXEL voor een week vakantie! Ik ben op het moment echt bevoorrecht!

Heerlijk toch allemaal!

Nou dat wilde ik met jullie delen!

Liefs vanuit kabouterland :wink:

wat veel leuks :thumbup:

1. We zijn gisteren de vrachtwagens van het truckersfestival in Assen wezen uitzwaaien met de kinderen. Nu ben ik echt geen vrachtwagens fan, maar dit zijn geen gewone vrachtwagens, de ene is nog mooier beschilderd als de andere en ze toeteren allemaal en zwaaien naar de hordes mensen langs de kant van de weg ! Ja dat was een leuke dagafsluiting gisteren!
Onze kindjes bleven maar zwaaien! :inlove: Ik heb wel ruim 100 foto's gemaakt!

dit hebben wij gisteren ook gedaan, l.yann vond het echt fantastisch! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
waar hebben jullie gestaan?

wij vlak bij de lichtmis in zwolle

Wat voor Eksters hebben ze in Belgie…?

:mrgreen:

WAUW wat een spirit en enthousiastme, heerlijk meid !

Wat goed als je je zo voelt hé ? Zo gelukkig en gezegend met dat om je heen !

Heb ik de afgelopen weken ook , kan mijn geluk niet op ,

Gefeliciteerd zou ik maar zeggen, immers het is tegenwoordig een kadoo als je je zo voelt hé?

Neem het er lekker van en laat het lekker tot je komen , genieten samen er van

en wb de foto’s , je mag wel wat showen hoor geen probleem

Heel veel plezier met de komende vakantiedagen , :dance:

@Nefarious wrote:

Wat voor Eksters hebben ze in Belgie…?

:mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: geen eksters daar wel clowns, hond samson en kabouters,… vééél kabouters!

Foto’s showen, ik ben net bezig met een mooie collage! ik zal die straks hier plaatsen!

Wij stonden echt naast het TT circuit, bij de ingang van het verkeerspark! Ze vertrokken dus NET!

Wij kwamen gisteravond van utrecht naar groningen gereden en hebben ook genoten van al die mooie vrachtwagens :thumbup: Op de radio hadden ze het steeds over 2 of 3 km file… Volgens mij was het veel meer. De vrachtwagens reden gewoon langzaam langs al die mensen. Echt mooi hoor.

De rest van je nieuws klinkt ook goed :dance:

Heb hier de fotocollage!

Vanaf kleins af aan gaan wij al naar TT is Assen! :inlove:

Dit jaar konden wij niet (elk geval ik niet, of Roy interesse heeft geen idee.) aangezien we (ik) riley nog te jong vinden , me vader/broer en neefje van 6 zijn wel gegaan!

ja dan bedoel je de TT, in juni, dit is het truckersfestival afgelopen weekend!

gaaf zeg!!! wat een leuke dingen heb je op de planning staan !!!

Veeel plezier met alles.

ik heb het er hele weekend met de vrachtwagen gestaan … was 1 groot feest :dance: :dance: :dance: …

en tis maar goed dat het maar 1 weekend per jaar daar is want anders ging het hier nie goedkomen heb weinig van mijn bedje gezien ut weekend

Kabouter vanuit hier heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier, zowel in plopsaland ( wij zijn jaloers ) als op Texel!!! ( wederom jaloers haha )

Roos heeft het trouwens nog steeds over haar vriend Tim :inlove: :inlove: moeten na jullie vakantie maar snel weer eens afspreken. :-*

Ja lijkt me een goed plan Marieke!

Tim heeft het ook nog over Roos hihihi :inlove:

Heb er dus weer iets leuks bij op het lijstje, lekker met jou afspreken!

@miranda wrote:

ik heb het er hele weekend met de vrachtwagen gestaan … was 1 groot feest :dance: :dance: :dance: …

en tis maar goed dat het maar 1 weekend per jaar daar is want anders ging het hier nie goedkomen heb weinig van mijn bedje gezien ut weekend

Oh WOW dan hebben wij ook vast naar jou gezwaaid!

Heb jij toevallig, “this boy is my seccond toy” op de wagen staan?

@kaboutertje wrote:

ja dan bedoel je de TT, in juni, dit is het truckersfestival afgelopen weekend!

Ik bedoel dat ook!, hier noemen we het gewoon TT, waarom weet ik ook niet!

Maar fijn dat het leuk was!

Welke vrachtwagens vind jij nou echt mooi? (merk?)

ik ben niet zo van de vrachtwagens hihihi ik ben meer van de “bijzonder evenement kom laten we ook eens heen gaan” persoon :wink:

Zo van LEUK voor de kids :wink:

De TT heb ik ook altijd van dichtbij meegemaakt, woonde altijd in het dorp ernaast, ik ontkwam er dus niet aan hihihi

Maar de nacht was ik er altijd bij hoor!

Mijn man gaat ook ieder jaar met de oudste…een hotel in samen en 2 dagen daar struinen…is echt leuk voor ze!!

Nicky is gisteren ook naar Assen/Truckstar geweest en vond het super! Jammer alleen dat het zo’n 2,5 uur rijden is vanaf hier dus dat wordt geen jaarlijks tripje :wink:

Veel plezier op Texel en in Belgie!

@kaboutertje wrote:

hahah ja dan heb je denk ik ook vast wel naar mijn staan zwaaien ja… nee die tekst heb ik er nie op staan…

maar goed was een gewldig weekend alleen jammer dat ze zo voorbij weer zijn en we weer zo lang moeten wachtuh!!!

liefss :vlinder:

@miranda wrote:

@kaboutertje wrote:

hahah ja dan heb je denk ik ook vast wel naar mijn staan zwaaien ja… nee die tekst heb ik er nie op staan…

maar goed was een gewldig weekend alleen jammer dat ze zo voorbij weer zijn en we weer zo lang moeten wachtuh!!!

liefss :vlinder:

Oh Jouw truck staat in je avatar JAAAAAAAAAAAA die heb ik gezien!!!

:think: volgens mij :oops: hij komt me bekend voor! :mrgreen:

Mijn man zei op een gegeven moment: Schatje vind je dit leuk? naar rijen vrachtwagens kijken? Ik zei: Ja, hoezo?

Zegt hij: Nou we kunnen dan ook wel naar de randstad verhuizen hoor als ik jou daar een plezier mee doe, dan kun je dit elke dag zien :lol: :lol: