zooooooo geschrokken,

wij hebben in de tuin zon houten speelhuis met schommels en een glijbaan.



Nu hing T.ara net in het huis je helemaal over de rand ikkon haar nog net bij de enkels grijpen anders was ze zo naar beneden gekukeld met haar hoofd richting de grond.



echt mn hart klopt 100 keer harder en T is ook geschrokken van mijn reactie.



vanavond maken we er gelijk gaas of iets voor.

dat is zeker schrikken…

goed dat je zo snel was :thumbup:



en anders ook extra van die rubberen tegels eronder?

ja die liggen er al, maar denk dat dat niet zo heel veel helpt vanaf die hoogte

Oh wat een schrik he :shock: je hart slaat dan echt ff over.



Hier is het een dikke maand geleden gebeurt met Indy, op een onbewaakt moment is ze erin geklommen en toen ik het dus zag wou ze net eruit klimmen en ze maakt zo een duik naar beneden. Godzijdank voor de rubberen tegels maar dr gezicht was aan 1 kant helemaal geschaaft…



Groot gelijk dat je het dicht maakt hoor want je moet er niet aan denken… :hug: :hug:

Ahh jeetje toch…



Wilde ook eigenlijk een speeltoren met glijbaan kopen deze zomer, maar na dit verhaal wacht ik daar nog even mee.

@knollie1 wrote:

ja die liggen er al, maar denk dat dat niet zo heel veel helpt vanaf die hoogte




die zijn toch niet zwart he die tegels?

ja zwart, liggen ook onder de schommels

daar heeft mijn zoontje vorig jaar zijn voetzooltjes aan verbrand toen hij met blote voetjes naar buiten rende.

De tegels lagen op de opvang midden in de zon.

Hij had grote brand blaren onder de voetjes zooo zielig.



de opvang heeft ze meteen op alle locaties uit de speeltuinen gehaald.

wij hebben dat dus toen we zo’n speelding in de tuin kregen ook beveiligt! Knuf voor de schrik hoor.

Jeetje, dat is idd wel even schrikken! :o



Gelukkig goed afgelopen, snelle reactie! :thumbup:

Hier hebben we eentje die er dus vanaf gevallen is. Heb het niet zien gebeuren maar plots zat ze aan de andere kant op de grond. K.ate kwam naar mij toe gelopen dat ze ‘help’ nodig had. En L.ene zat op het gemak op haar kont een beetje te huilen. Ik direct armpjes en beentjes bewegen maar niks aan de hand. L.ene keek mij zo aan van wat is die hele heisa, ze wilde direct opnieuw spelen.



Ben die nacht toch maar een paar keer gaan kijken.



Groeten

Isle

@Sabrina84 wrote:

daar heeft mijn zoontje vorig jaar zijn voetzooltjes aan verbrand toen hij met blote voetjes naar buiten rende.

De tegels lagen op de opvang midden in de zon.

Hij had grote brand blaren onder de voetjes zooo zielig.



de opvang heeft ze meteen op alle locaties uit de speeltuinen gehaald.


Dat geloof ik meteen inderdaad, dat kindjes daaraan de voeten kunnen verbranden :?