Zoooo lief!!!

Sinds gisteren krijg ik van Myrthe ook een hapje als zij aan het eten is. :inlove: Zoooo lief!!!

Sanne

Liefffffffffffff :inlove:



En zompige hapjes brood, uitgeknepen banaan… Heeeeeerlijk… :mrgreen:



Deelt ze trouwens ook alleen met jou, en niet met papa of wie dan ook…?

Tot nu toe deelt ze alleen met mij ja, maar het is pas sinds twee dagen, dus of dat veel zegt? Nooit gedacht dat ik zo zou genieten van afgesabbelde zompige broodkorsten en voorgekauwde broccoli :mrgreen:

Sanne

Mjammie :sick: !

Maar wel lief :inlove: !

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat lieieieieieieieieief!!! :inlove: Ziet het zo voor me… geweldig!!

Jesper deelt zijn speentje met mij…ook wel lekker :wink:

Hé Essie,

Wat leuk om jou weer eens tegen te komen! Hoe is het met jullie?

@essie wrote:

Jesper deelt zijn speentje met mij…ook wel lekker :wink:


Hmmmm! Misschien moet ik Myrthe dan toch maar eens van haar duimpje losweken. :wink:

Heb je trouwens een recente foto van Jesper? Myrthe en hij zijn op dezelfde dag geboren en in het begin leken ze een beetje op elkaar vond ik (zou je niet zeggen als je nu mijn avatar ziet :mrgreen:). Ze hebben allebei van die halvemaan oogjes als ze lachen en zo’n pretgezicht… :inlove: Myrthe heeft wel een stuk bollere wangetjes. :mrgreen:

Ben erg benieuwd hoe Jesper er nu uitziet.

Ik zal een oud fotootje van Myrthe bijvoegen.

Liefs,

Sanne

He! Haha, Ja je hebt gelijk, Jesper heeft ook halvemaanoogjes als ie lacht (heeft ie van mij :wink: ) Hij deelt overigens ook zijn zuigfles met opvolgmelk :sick: , mmmm lief! Hij is afgelopen maandag geopereerd aan een bultje. Maar verder helemaal top hoor, dank je!!!



ik zal ook een foto toevoegen!!!

Hoi hoi,

Was dat dat bultje wat toen maar bleef ontsteken? Of verwar ik hem nu met iemand anders? Alles goed gegaan?

Wat een heerlijk manneke. :inlove: :inlove: Echt een jochie al. En hij wordt al echt een dreumes. Myrthe ook (zie foto).

Ben je ook weer terug, of alleen even kort op bezoek? :wink: Ik kwam ook Kirsten en Judie laatst weer op het net tegen. En Leila. Klein wereldje, dat wereldwijde web. Gezellig hoor!

:-*

Sanne

He! Ja, dat heb je heel goed onthouden!! Dat is uiteindelijke een cyste geworden, kun je nagaan!

Myrthe is een schatje :inlove: !!! Ook al zo groot geworden he :shock: ? het babygebeuren is er al helemaal af. Ik vind het nog altijd steeds leuker worden.



Ik kijk regelmatig even op deze site, en als ik iets leuks zie, reageer ik ook gelijk (net als bij jou). Dat is inderdaad gewoon gezellig. En vooral leuk omdat Myrthe ook op 17 december geboren is!! :lol: Nog even en ze zijn al 1 jaar!!

ps; ze hebben best wel iets van elkaar weg vind je ook niet? :smiley:

hoe meer ik naar Myrthe kijk, hoe meer ik moet lachen!! haha! Wat een scheet zeg

Myrthe zit nu op schoot mee naar Jesper te kijken. Ze wilde niet slapen, maar is nu meteen stil. Onder de indruk van jullie manneke… :mrgreen:

Ja, ze lijken nog steeds een beetje op elkaar.

Ik ga haar nog een keertje in bed proberen te leggen…

Sanne

haha!!! IK zal er nog 1 toevoegen van Jesper in badje. Is Myrthe ook zo zwaar? Jesper weegt 11,4 kilo. Ik til me een breuk aangezien ikzelf nogal klein en tenger ben.

Wat een lekkere beer! Zo te zien houdt Jesper ook erg van in bad gaan. Is hij ook zo’n enorm vrolijk manneke (of laat je alleen de lachende foto’s zien?).

Myrthe weegt nu tussen de 8,5 en de 9 kilo, denk ik. Maar ze is niet erg lang. Ze is voor het laatst gemeten toen ze 9 maanden was en toen was ze 67 cm. Maar ja, ze begon met 44 cm en 2290 gram, dus ze heeft haar geboortegewicht al meer dan verdriedubbeld! Ze heeft van die heerlijke mollig armpjes en beentjes, alhoewel het geloof ik iets minder begint te worden nu.

We moeten 5 december weer voor een prik en ik ben erg benieuwd hoe lang ze nu is. Maatje 74 begint wel heel mooi te passen. Volgens mij is ze behoorlijk omhoog geschoten.

Liefs,

Sanne

Jesper past niet meer in maat 74 :oops: . Wij moeten 1 december weer naar het CB voor een prik. Ben wel benieuwd naar zijn lengte. Hij was altijd wat korter dan gemiddeld.



Vandaag naar een sinterklaasfeest geweest. Hij had het na een uurtje wel gezien. Hij begon te morren en te overstrekken (doet Myrthe dat ook?). Ik hield 'm echt niet meer in bedwang. Ben maar gelijk naar huis gereden. Hij is voor dat soort dingen echt nog te klein…



Heb jij trouwens al een verjaardagscadeautje gekocht voor haar?

Hoi hoi,

Myrthe overstrekte inderdaad altijd als ze moe was, maar de laatste maanden doet ze dat (bijna) niet meer. Misschien omdat we de signalen beter herkennen en haar in bed hebben voor ze gaat overstrekken? Of misschien doet ze het gewoon niet meer.

Ik had het net gisteren met Michiel over een verjaardagskadootje. Hij is zo’n nuchtere papa die zegt “waarom zouden we haar wat voor haar verjaardag geven? Ze is toch te jong om het al te begrijpen”. :roll: Er zit natuurlijk wel wat in, maar ik vind het toch leuk. Misschien wachten we wel met een kadootje tot wat later. Bijvoorbeeld 27 januari, dat was de dag dat ze uitgerekend was. Dan krijgt ze niet alles in 1 keer. Dat wordt wat over een tijdje. Sinterklaas, verjaardag, kerst…

Hebben jullie al een kadootje bedacht? Van oma krijgt Myrthe een heellief houten loopfietsje. Ik kan zelf nog niet echt iets leuks bedenken.

Fijn weekend,

Sanne

Lief zeg!



En wat een leuke foto’s hier allemaal weer… scheetjes zijn het!! :mrgreen:

Decembermaand zal altijd wel een soort cadeautjesmaand blijven. Voor sinterklaas heeft ie blokken gekregen en krijgt ie van mijn ouders kleertjes en hamertje tik. Voor z’n verjaardag krijgt ie een houten hobbelpaard van mijn ouders en van ons een boekje waarin hij de hoofdrol speelt. Met kerst weet ik het nog even niet. Hij heeft er nu inderdaad nog geen weet van maar ik wil niet dat het een verwend kindje wordt die straks 80 verschillende speeltjes heeft en zich nog verveeld.



Ik dacht zelf aan een schommel voor straks in de tuin van de zomer.