zoooo bijzonder!!

Nee, ben vandaag niet meer geweest maar morgen in elk geval. Heb wel gehoord dat er een olifantje is geboren :think: , is dat waar?

Oh, ik ga morgen dan dus ook echt ff!!!

Lijkt me zo leuk :inlove:

een olifantje geboren? :think: heb ik niets van gehoord of gezien, maar ben er na gistermiddag ook niet meer geweest.

wel stonden de olifanten gisteren aan de kant van de weg, maar that’s all.

Wist ook niet dat die zwanger zou zijn… vandaag toch maar even snel spieken dan!

Nee, dus geen klein olifantje geboren :roll: . Een kennis van m’n moeder meende dit gehoord te hebben. (Maar goed, ze staat bekend als het nieuwsblad van het dorp :silenced: ).



Ben vanmiddag wel weer geweest, er was net een show bezig. De olifanten waren ze met een bezem schoon aan het vegen (jeeee, wat een stof/ zand hebben die op zich :lol: ), de paarden hadden net hun kunstje gedaan.

Wel heel grappig om te zien dat de kamelen wisten wanneer ze de tent in moesten. Ze gingen allemaal staan en wat rond te lopen terwijl nog niemand ze kwam halen. Zouden ze dat aan de muziek kunnen horen :think: ?

En ik blijf fan van de aapjes :inlove: ! Hoe lief dat ze met dat kleintje omgaan! En papa-aap die heel lief een arm om mama-aap heen sloeg :inlove: … en vervolgens de kont van het baby-aapje schoon likte :sick:.