zooo moe

Ik ben al dagen verschrikkelijk moe :zzz: :zzz: :zzz: nu slik ik al wel een week antibiotica en zit er nog 2 week aan vast vanwege een onsteking in mijn kies.

Ik weet niet of het daar aan kan liggen?

Maar ik slaap nog redelijk goed maar 's ochends ben ik niet uitgerust, tegen de middag krijg ik een dip. Dan rust ik wat op de bank en na etenstijd stort ik in. Loom in de benen nergens puf voor kan de hele dag wel slapen.

En ik moet nog wel even de zwangerschap uitzingen :mrgreen: iemand tips adviezen herken het niet van de andere 3 zwangerschappen

Vergeet ik te melden ik moet nog 3 week werken voor mijn verlof (wel halve dagen hoor)

Vervelend! Zijn je ijzer en dat soort dingen al nagekeken?

Nienke123 wrote:
Vervelend! Zijn je ijzer en dat soort dingen al nagekeken? Moest laatst wel bloedprikken ivm cholestase en rhesus weet niet of ijzer er bij zat :think: Zal het volgende keer bij de gyn vragen

Ws heeft een en ander wel met elkaar te maken. Van ontstekingen wordt je ongelofelijk extra moe. Maar ook de termijn heeft er wel mee te maken want nu is de tijd van spekjes verzamelen voor de baby althans. :wink: Ondanks dat mijn vorige twee zwangerschappen eigenlijk appeltje eitje waren merk ik nu wel meer aan mijn lijf dat het ditmaal wat heftiger is. Nog steeds niet extreem en tja wat zijn kwaaltjes? En het helpt dat ik dus door ervaring weet wat ik tegen bepaalde dingen als kramp in de benen kan doen. Maar het komt allemaal net iets eerder dan de voorgaande keren. En de vermoeidheid… :silenced: ik kan rond een uur of 1 in de middag al liggen en hoppa om 4 uur ook wel en na het eten kan ik ook wel weer. :angel: Kortom als ik helemaal naar mijn lijf zou luisteren dan hield ik een winterslaap. :lol:

Ik ben ook onwijs moe, maar ja, ben pas 7 weken.

Toen ik je stukje las dacht ik; misschien is het gewoon logisch? Een ontsteking in je lijf, medicatie slikken, al een eind zwanger en andere kinderen hebben rondlopen. Ik weet niet hoe je nachten zijn?

Ik denk ook dat het samenhangt met het medicijngebruik en de ontsteking. Ik zeg; goed uitzieken en veel rust nemen :-*

Ik was echter bij de tweede met 30 weken extreem moe omdat ik 's nachts niet meer kon slapen. Dat bleek een week later te komen door zwangerschapssuiker.

@cees77 wrote:

Ik denk ook dat het samenhangt met het medicijngebruik en de ontsteking. Ik zeg; goed uitzieken en veel rust nemen :-*

Ik was echter bij de tweede met 30 weken extreem moe omdat ik 's nachts niet meer kon slapen. Dat bleek een week later te komen door zwangerschapssuiker.

Ik slaap gelukkig nog wel 's nachts. De kleine loopt ook op normale groei en normaal vruchtwater dus nog geen verdenkingen van suiker maar zal dat ook even aankaarten bij de gyn