Zooo geschrokken..Amélie is van het bed gerolt op haar hoofd

Ik draai me om om m’n shirt weer aan te trekken, zie in m’n ooghoek iets raars van het bed af rollen en zie opeens dat het Amélie is die kei hard op haar hoofd terecht komt en haar lijfje knikt naar de zijkant.

Ik pakte haar meteen op, en ze was eerst helemaal stil. Ik schrok me rot maar gelukkig brulde ze al snel de buurt bij elkaar.

Ze ligt nu op bed…moet ik haar nu ook extra in de gaten houden?

Brrrr zit hier gewoon nog steeds met de bibbers in m’n lijf

:cry:

ooow dat is naar he…

ik heb het ook gehad in oeganda, toen was nano ongeveer van zelfde leeftijd. lag midden op een groot bed, en ik weet niet hoe hij het deed maar in een mum van tijd was ie er af gerold, op de betonnen vloer. jemig, wat heb ik lang staan trillen.

ik weet niet of je er echt iet smee moet, je zou de dokter eventueel even kunnen bellen, die kan je misshcien vertellen waar je op zou moeten letten.

:hug: voor de schrik

en

:-* voor amélie

:hug: voor jou, wat schrik je dan he.

Dit gebeurt bijna elke ouder wel een keer trouwens…

Het gekke is, kindjes kunnen best veel hebben eigenlijk, die vallen flexibeler dan een volwassene zou doen.

Maar is ze ook ergens tegen aan gevallen?

Ik zou voor je eigen zekerheid gewoon een paar keer extra kijken, want je maakt je toch zorgen uiteindelijk.

Als je dan iets ziet veranderen kun je altijd de huisarts bellen.

Bedankt meiden, de bibbers zitten er gek genoeg nog steeds in…

Ik weet dat het vaker voorkomt, maar als het bij jezelf of eigenlijk bij jouw kindje gebeurt…sjonge…wat een impact heeft dat.

Ze is niet ergens anders tegen aan gevallen, maar ze kwam zo raar terecht. Alsof ze een lappenpop was want haar hoofd ging de andere kant op als haar lijfje leek het wel :cry:

Rhodé zei net (gewoon uit haarzelf) dat ze per ongeluk met haar voetjes tegen Amélie geduwd had…ik kon me al niet voorstellen dat Amélie helemaal vanaf het midden zo hard kon vallen terwijl ze nog niet kan doorrollen…

Heb Rhodé maar eens flink geknuffeld, maar het voelt wel raar hoor :cry:

Amélie slaapt nu. Vaak is ze na een uurtje wakker, dus als ze dan nog niet wakker is ga ik even checken!!!

Ja maar dat lappenpop-effect is dus die flexibiliteit die kleintjes hebben. Wij zouden ons schrap zetten en bezeren ons dan waarschijnlijk.

Maar dat snap ik wel, ik liep laatst met Lev de trap op en ik struikelde, dus ik had m nog aan 1 hand vast. Toen dook hij ineens achterwaarts, hoofd naar achteren vouwde hij zich dubbel (en toen hoorde ik ook nog ergens knak bij zijn rug :oops: ) Je schrikt dan heel erg inderdaad.

@lydia wrote:

Maar dat snap ik wel, ik liep laatst met Lev de trap op en ik struikelde, dus ik had m nog aan 1 hand vast. Toen dook hij ineens achterwaarts, hoofd naar achteren vouwde hij zich dubbel (en toen hoorde ik ook nog ergens knak bij zijn rug :oops: ) Je schrikt dan heel erg inderdaad.

Ooh jakkes…

Heb jij dan ook de neiging om alle botjes/gewrichten even te ‘wiebelen’ om te kijken of ze pijn aangeven? :oops: Heb ik wel gedaan…

@rhode wrote:

@lydia wrote:

Ooh jakkes…

Heb jij dan ook de neiging om alle botjes/gewrichten even te ‘wiebelen’ om te kijken of ze pijn aangeven? :oops: Heb ik wel gedaan…

:angel:

ik heb wel zijn hele rug gemasseerd, plekje voor plekje om te kijken of hij ging gillen :oops:

och meis wat een schrik maar echt… je bent niet de enige hoor… :cry:

juul was 6 maanden en kroop al maar ze had al bijna 2 weken snacht lopen spoken dus ik was kapot … op een bepaald moment heb ik haar maar bij mij neergelegd en toen viel ze dus in slaap ,ik dus ook en ineens bafffff! waaaaaaaaaaaaaaahiiiiiiiiiii gillen !!!

was ze het bed afgekropen terwijl ik dus in coma lag :oops: :cry:

god ik me nog nooit zo schuldig gevoeld…

oooh, wat eng is dat he?

ik had laatst precies hetzelfde met merlijn alleen kon ik hem nog net op tijd vangen!

m’n hart zat in m’n strot!!!

dus ik kan me voorstellen hoe jij je voelt…

hou haar even in de gaten en let op dat ze niet suffig wordt of dat ze misselijk is.

en als kinderen gelijk gaan huilen als ze vallen is ook een goed teken :thumbup:

sterkte ermee en voel je niet al te schuldig want je hoeft ook maar 1 seconde niet te kijken en dan…

liefs van rose :-*

Herkenbaar hoor, dat schrikken.

Hier is Kevin rond die leeftijd een keer gelanceerd omdat papa over een hekje (voor het konijn) struikelde… :o :oops: :shock: :oops:

Hij kwam toen ook op z’n hoofdje terecht (en papa een bezeerde knie, maar die stond zowat te huilen omdat hij in z’n val de baby losliet). Behalve veel en hard huilen en een bult, verder niks gemerkt. We kregen als advies van de dokter om op te letten of hij suffig leek en eventueel wakker te maken in zijn dutje.

Maar inderdaad, kindjes kunnen veeeeel meer hebben dan je denkt :oops: :?

Toch wel fijn om te lezen dat het vaak voorkomt :oops: :wink:

Niks meer aan haar gemerkt gisteren. Kon niet eens een bult vinden… :think: Maf he?!

Gelukkig dat baby’s nog zo lekker flexibel zijn!!! :inlove: