Zoontje 1jr. zakt helemaal onderuit in Quinny zapp

Hoi,



Heeft iemand misschien tips of doe ik iets verkeerd??

Ik heb de Quinny Zapp als buggy maar mijn zoontje zakt helemaal onderin. Ik heb de riempjes al strakker gedaan, maar ook dat maakt niets uit.

Hij is toch al 1 jaar dus hij kan toch niet te klein zijn!?!?!?



Iemand tips?



Alvast bedankt.

Doet mijn zoontje ook nog steeds. Vindt hij volgens mij wel lekker dat hangen.

Hier nog een zappzakkertje hoor! En hoe vaak ik ahar ook rechtop zet: ze gaat weer hangen! 9 maar dat doet ze ook in de wipstoel, de kinderwagen, de kinderstoel en op schoot! vindt ze gewoonleuk!

Hoi,



Fijn om te horen, maar voor mijn gevoel zit hij er gewoon niet goed in!! Ik zal de Prenetal eens gaan bellen voor wat tips of misschien heb ik dan toch echt een zappzakkertje zoals jij het mooi verwoordde mamy haha.

Jarno is ook een Zapp-zakkertje :smiley:

In zijn autostoeltje ook. Om de trend voort te zetten, dan issie een Maxi-zakkertje, hahaha :lol:

Lucas zakt ook graag onderuit. Misschien moet je hem schuiner zetten??



Maar Lucas zit vaak gek want in de kleine buggy laat hij z’n benen links en rechts erbuiten hangen en kan ik geen deur of pad meer door en op de fiets legt hij z’n benen op het stuur. Kan nooit lekker zitten maar maak dat een peuter maar wijs.

He daar dacht ik gister nog aan. Maar volgens mij is het niet goed hoor. Ik ga dan ook terug naar de winkel, want soufian vindt het helemaal niet leuk om zo onderuitgebungelt te zitten. En buigt zijn rug helemaal…

Dat gevoel had ik ook erbij, vind het zo’n vreemde houding, ik ga ook maar eens terug, kijken wat ze zeggen.

Nu ben ik wel benieuwd wat ze zeggen hoor…vertellen jullie dat hier dan ook nog even?

Nou heb zojuist de Prenatal gebeld en zij zijn dus bekend met het probleem: ze vertelde me dat het nog aan de leeftijd lag!?!?!?!?!? De Quinny is meer bedoeld voor de wat oudere kindjes omdat er geen ligstand in zit!?

:evil: Grrrr kan hier toch wel boos om worden, waarom vertelden ze me dat doen niet dan?? Dat ding kost 179 euro!?!?!? Belachelijk. Al met al is er geen oplossing, ja een andere buggy kopen!

@shibaatje wrote:

Nou heb zojuist de Prenatal gebeld en zij zijn dus bekend met het probleem: ze vertelde me dat het nog aan de leeftijd lag!?!?!?!?!? De Quinny is meer bedoeld voor de wat oudere kindjes omdat er geen ligstand in zit!?

:evil: Grrrr kan hier toch wel boos om worden, waarom vertelden ze me dat doen niet dan?? Dat ding kost 179 euro!?!?!? Belachelijk. Al met al is er geen oplossing, ja een andere buggy kopen!


Hier was ik dus al bang voor …

het ligt echt aan de wil van een kindje om te gaan zakken hoor, want Amy is nu al 16 maanden en die doet eht nog steeds. Ik hebzelfs van kindjes van 3 gehoord dat die het doen. dus niks leeftijd, gewoon het idee van je kindje!

ik vind het geen probleem overigens, ik pak haar regelmatig ff op, en als ik echt lange stukken ga wandelen hebik de grote wagen mee, waar ze ook, maar minder in hangt…

Ik ga gewoon voor lol eens een buggy van iemand anders lenen en als meneertje dan gewoon weer gaat hangen, tja dat weet ik genoeg. Maar moet wel zeggen dat hij in de kindwagen dus harstikke rechtop gaat zitten en absoluut niet wil liggen!?!? Pfff het is veels te warm om hier over na te moeten denken haha.

ik vind de zapp ook een raar ding hoor, Aniek zit in een gewone buggy prima rechtop, zij word in september 2, maar in de zapp zakt ze ook onderuit… het is net of de zit niet diep genoeg is om je kontje lekker in te nestelen. :think:



Voor mij dus geen zapp. Ik heb een super goedkope 1 standsbuggy, zelfde idee dus als de zapp ook alleen maar rechtop en daar zit ze ook prima in.

IK ben naar de winkel geweest en de verkoopster melde dat het nu eenmaal zo was. Hij is er nog te jong voor om er goed in te zitten. Maar als ik zo lees zakken de kindjes van 2 nog onder uit. :think:



Ze wou me al wel de koelstra buggy aansmeren voor 80 euro. Toen heb ik haar maar eens uitgelegd dat ik de zapp vorig jaar voor 170 euro heb gekocht en het een beetje idioot was om NOG een buggy aan te schaffen van 80 euro.



Ik heb een goedkope buggy van 30 euro gekocht. Maar ik vind het extreem zonde!!!

Ja ik baal dus ook als een stekker. Het ligt dus niet aan de wil van het kindje want in een andere buggy zit ie lekker rechtop. Fijn dat ze dat achteraf vertellen!!!

Heel fijn ja :evil:

Dat was voor ons een reden om de Zapp weer te verkopen. Dochterlief zakte ook helemaal onderuit en huilde/gilde ook altijd als ze erin zat terwijl ze dat in de wagen of rugdrager nooit doet. Dus de Zapp weer via MP verkocht (100 euro voor gehad dus wel wat verlies) en toen een McLaren buggy gekocht. Perfect ding! Ze zit erin alsof het een luie stoel is met 1 been over de rand enzo, maar ze is tevreden en gilt nooit. En de zitting kan ook plat voor als ze toch een keer wil slapen, bij de Zapp nooit gemist maar nu ik het heb toch wel fijn. Mijn conclusie is dat de Zapp lekker klein is in te klappen, maar niet lekker zit voor het kind. Naar mijn mening geeft de zitting te weinig stevigheid in de rug waardoor ze wegglijden. Ik heb ooit voor buiten voor onszelf opklapbare stoelen gehad en die hadden precies zo’n zitting als de Zapp, waar geen hoek in zat zeg maar, en daar gleed ik zelf ook in weg. Ook die stoelen zijn op de vlooienmarkt weer vertrokken! :wink: En de wieltjes zijn van zulk hard plastic dat je ook elk steentje waar je overheen rijdt voelt. Nee, het leek me een goed ding maar was toch teleurgesteld.

Dat was voor ons een reden om de Zapp weer te verkopen. Dochterlief zakte ook helemaal onderuit en huilde/gilde ook altijd als ze erin zat terwijl ze dat in de wagen of rugdrager nooit doet. Dus de Zapp weer via MP verkocht (100 euro voor gehad dus wel wat verlies) en toen een McLaren buggy gekocht. Perfect ding! Ze zit erin alsof het een luie stoel is met 1 been over de rand enzo, maar ze is tevreden en gilt nooit. En de zitting kan ook plat voor als ze toch een keer wil slapen, bij de Zapp nooit gemist maar nu ik het heb toch wel fijn. Mijn conclusie is dat de Zapp lekker klein is in te klappen, maar niet lekker zit voor het kind. Naar mijn mening geeft de zitting te weinig stevigheid in de rug waardoor ze wegglijden. Ik heb ooit voor buiten voor onszelf opklapbare stoelen gehad en die hadden precies zo’n zitting als de Zapp, waar geen hoek in zat zeg maar, en daar gleed ik zelf ook in weg. Ook die stoelen zijn op de vlooienmarkt weer vertrokken! :wink: En de wieltjes zijn van zulk hard plastic dat je ook elk steentje waar je overheen rijdt voelt. Nee, het leek me een goed ding maar was toch teleurgesteld.

Ik ga binnenkort ook die Mc Laren halen, vind hem stukken minder mooi, maar daar gaat het natuurlijk niet om! Blijf het zonde vinden hoor, maar ik ga hem ook maar eens proberen te verkopen op marktplaats!