zoon moet ineens huilen bij de oppas

Hallo,



Geen idee wat er aan de hand is! Maar vorige week belde de oppas dat mijn zoontje (3 jaar) zo vreselijk moest huilen. Nu werk ik in de buurt en kon ik ook even langs gaan. Ontroostbaar, hij miste papa zo vreselijk… Nadat ik hem had uitgelegd dat papa hem (zoals gewoonlijk) eind van de middag zou ophalen was het wel weer in orde en kon ik ook gewoon weer naar m’n werk.



Vanmiddag dus weer, rond een uur of 1 weer zo huilen… Is ook weer overgegaan, zonder dat ik erheen ben geweest.



Nu is het zo, dat zoonlief op dit moment bijzonder aanhankelijk is en ook erg claimt. Is het een fase?



Er is verder eigenlijk niets bijzonders aan de hand! Als ik er niet ben, mist hij mij en als mijn man er niet is, mist hij mijn man. Hij wil het liefst dat we met z’n 3-tjes bij elkaar zijn. Maar dat kan natuurlijk niet…



Iemand een idee?



:-*

Diana

herkenbaar is inderdaad fase in de meeste gevallen,sommige blijven het regelmatig doen.

had hier vandaag ook 2 kindjes die rond middag uur vroegen wanneer ze opgehaald werden,laat dan de dagritmekaarten zien.waar in afbeeldingen verteld wordt wat we die dag allemaal gaan doen,ze kunnen dan zien wanneer de naar huis kaart aan de beurt is.

misschien idee om uit te proberen kunt het ook vertellen wat er steeds gaat gebeuren voordat papa komt

Ik sluit me in principe aan bij Marit… MAAR gaat het goed tussen jou en je man? Misschien een gekke, erg directe vraag, maar sommige kinderen voelen spanningen tussen ouders feilloos aan en kunnen hierdoor erg van slag raken! Ook al hebben jullie al weken geleden woorden gehad!