Zoon in tranen vandaag,...

Vanavond was Luca zich aan het uitkleden voor het bad en was zichzelf eens goed aan het bekijken in de spiegel en breekt ineens in huilen uit,

Helemaal verdrietig hoor ik hem het volgende zeggen:

“jaaa nou heb ik geen borstje meer”

“ze zijn veels te klein. ik wil grote net als mama”

“ik heb maar kleintjes,…ze zijn versleten”

Ondertussen dikke tranen,… ik hem troosten dat jongens tepels hebben en meisjes als ze groot worden borsten krijgen.

Zegt hij “maar ik ben toch ook al groot,…mag ik die van jou lenen”

:mrgreen: :lol: :mrgreen:

Nou ik had het zo met hem te doen,…wat een verdriet :hug:

Sinds ik zwanger ben geweest van Raf en nu nog bv geef is hij zo gefasineerd door borsten en wil ze zo graag zelf ook hebben.

Jullie al eens zoiets meegemaakt

:mrgreen: Kinderlogica :mrgreen:

Aan de ene kant vind het ik wel schattig maar ook zo sneu dat hij er echt verdriet om heeft

@niek1 wrote:

Aan de ene kant vind het ik wel schattig maar ook zo sneu dat hij er echt verdriet om heeft

Is het ook. Hij wil ze ook, en je heb jebest gedaan om het uit te leggen waarom hij ze dan niet heeft, maar toch… is dat moeilijk om te begrijpen.

Aaach moppie :inlove: . Soms is de wereld ook zo ingewikkeld. Moppie toch…

Zo zat mijn kleine kerel altijd naast me in bed te voeden met zijn beer :inlove: .

Nee, geen ervaringen.

Connor vertelt duidelijk: Connor jongen, pappa jongen, grote piemel.

Mamma meisje. Piemel kapot.

En als ie mijn borsten ziet, vind ie alleen de tepels leuk, want die heeft Connor hetzelfde :inlove:

Wel hier vandaag ook tranen in mijn ogen van ontroering (en een stukje balen omdat Marchel nie thuis komt vannacht). Ik wou met Connor in bad. Connor’s antwoord:

Niet in mamma bad. Pappa douche. Wachten tot pappa thuis komt, pappa wakker worden in vrachtwagen, dan samen douchen :inlove: :inlove:

Connor WACHTE :roll:

:lol: :lol: :inlove: heerlijk he zo’n ventje!

“Net als mama” dat is iets wat ik hier regelmatig uit Merel haar mondje hoor :inlove:

Idd aan de ene kant zo schattig aan de andere kant ook wel sneu. Maar wel leuk om later te vertellen. (daar zal hij wel anders over denken als je het aan zijn vriendinnetje vertelt) :wink: Hij addoreert iig zijn mama en wil net zo zijn als jij. Echt een mama’s kindje. :inlove:

Nou zo groot zijn die van mij niet dus waarschijnlijk ziet hij het verschil niet eens hahaha :mrgreen: .

Nee hoor, geintje natuurlijk, Kian vraagt ook wel eens waarom hij dan geen borsten heeft. Tja omdat mama een meisje is. Hij heeft een piemel en die heb ik dan weer niet…