zoolafmeting teva maat 25

Ik wil via MP teva’s kopen. Nu had ik maat 26 op het oog (meiske heeft maat 26/27 gewone schoen), maar nu blijkt maat 26 18 cm te zijn. Dat is echt te groot ben ik bang. Wie weet hoe lang de zool is van maat 25. Weet niet of het per model verschilt eigenlijk… :think:

Help!

Ik heb geen 25 in huis, wel een 24. Xander draagt van schoen nu net 26, maar heeft teva;s in 24. Die vallen stuk groter.

Merijn heeft maat 30 en ook teva maat 30, maar is een ander model dan die van Xander.

Kortom aan mij heb je dus niets haha, maar geeft dus wel aan dat er verschil in zit

Op de website van Zwerfkei staan hier tekeningen van op ware grootte, die je kan printen om de maat op te nemen. Zoek maar eens…

Maar volgens mij verschilt het wel degelijk per model. Ik heb voor mezelf in elk geval verschillende modellen gepast, en dan zat ik soms in maat 40, vaak in 41, en één keer zelfs in 42. (normaal gesproken heb ik maat 40 - van schoen dan, van kleding helaas niet :wink: )

Ja, dat idee heb ik dus ook, dat het per model verschilt. Hmmm, onhandig zeg.

Ga wel even op die site kijken. Bedankt voor de tip.

Ik zet er even een adv, nr bij. Dan weet je om welk model het gaat. Ik kan geen afb van het net plukken. Waarschijnlijk omdat het om een ouder model gaat.

Tik dit in bij MP en je komt bij een adv. Alvast bedankt voor de moeite:

351719242

De Teva’s van Kes zijn maat 25 en de zool is 17,5 cm. Alleen heeft Kes van gewone schoenen wel maat 27, ze vallen dus heel anders dan de maat die ze normaal gesproken hebben (de kleine maatjes dan).

@mamalena wrote:

Ja, dat idee heb ik dus ook, dat het per model verschilt. Hmmm, onhandig zeg.

Ga wel even op die site kijken. Bedankt voor de tip.

Ik zet er even een adv, nr bij. Dan weet je om welk model het gaat. Ik kan geen afb van het net plukken. Waarschijnlijk omdat het om een ouder model gaat.

Tik dit in bij MP en je komt bij een adv. Alvast bedankt voor de moeite:

351719242

dit is wel het model dat xander heeft, maar die vallen dus groot uit

Voor degene die niet kijkt op MP: Volgens mij is het hetzelfde model als de bekende Teva met aardbeitjes-motief op de bandjes.

Volgens mij vallen de meeste Teva modellen groot.

Ervaring hier is een maat kleiner kopen en dan zitten ze goed, maar ik durf dat soort dingen dan ook niet meer op mp te kopen.

Ik heb maat 25 liggen… maar geen meetlint of wat dan ook :wall:

Moet ik even wachten tot vriendlief thuis komt…

Mijn meiske heeft nu maat 25, maar deze teva’s (met aardbeiprint :inlove: ) vallen echt ruim.

Ik denk dat je meiske 25 dus wel zou moeten kunnen hebben. :think: