zooitjes en een hoge wreef

hai meiden…

ik zou graag zooitjes willen kopen voor floris ,maar nu heeft floris een ontzettende hoge wreef.kan hij dan wel zooitjes aan hebben?

ik heb ook wel eens andere schoentjes (slofjes ) geprobeerd en die kreeg ik niet eens aan bij hem.

nu zie ik dat zooitjes erg soepel zijn .wat denken jullie?

als deze nu ook weer niet passen dan zou ik het weggegooit geld vinden nml.

oja ook heeft hij twee verschillende maten van voeten…de een is 10 en de ander 11 cm welke maat raden jullie dan aan?

Mijn ervaring (maar da’s dan natuurlijk al wel 7 jaar geleden :wink: ) is dat de zootjes aardig meerekken. Mijn dochter heeft ook een hoge wreef en ik heb eigenlijk nooit problemen gehad.

Als hij 2 verschillende voeten heeft, zou ik sowieso rekening houden met de grootste voet. Ik zie net op een site dat ze verkrijgbaar zijn in de maten 9 cm, 11 cm en 13 cm… Ik zou dan voor de 13 cm gaan denk ik, want ze groeien er echt zo uit en aangezien hij toch nog niet loopt (neem ik aan), heeft hij volgens mij geen “last” van die extra cm’s.

Oooooh ja, en neem 'm gewoon mee als je de zootjes gaat kopen… kan hij ze direct ff passen en weet je zeker dat je ze over z’n wreef heen krijgt :wink: .

Thijmen pastte ze met hoge wreef prima.

Ik zou ze wel sowieso even passen voordat je ze koopt.

Qua leeftijd moest Thijmen namelijk toen een M, eenmaal aan het passen moest hij toch echt een L.

dank je wel meiden…

ik ben vanmorgen maar naar een winkel gegaan die ze verkochten en zag tot mijn verbazing dat ze tot maat 15 gaan inplaats van 13 waarvoor ze op inet staan…maatje 11 paste prima met nog heel wat extra ruimte aan de voorkant voor de teentjes.ik ben blij dat ik er heen ben gegaan inplaats van ze te bestellen via inet. :thumbup: