Zoo trots

Ik ben zo trots…

Veron slaapt altyd met een speen en verder niet. Nu kan ik me toch die speen nergens vinden. Dus ja uit nood gezegt denk dat :lol: die heeft meegenomen want je bent al zo een grote jongen. En toen herhaalde hij nog sint speen meegenomen. En heb hem niet meer gehoord! Hoop dat het zo blijft want dan ging het makkelijker als ik dacht :mrgreen:

Goed he!

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

:clap: :clap:

Zo makkelijk kan het kennelijk echt gaan.

Bij mijn zoon waren ze zijn speen op de creche kwijtgeraakt. Ik had er thuis nog 2 maar vroeg aan hem: zullen we maar niet zoeken en hem een paar daagjes op de creche laten?

Ok, dat vond hij goed.

Die avond vroeg hij in bed nog om zijn speen maar ik zei: die hebben we toch op de creche gelaten?

Oja.

Daarna heeft hij nooit meer om zijn speen gevraagd. :thumbup:

Ik had ook nooit verwacht dat het zo makkelijk kon zijn.

Hier ook 1 en al verbazing :shock: . Hier heeft sinterklaas de speen mee naar Spanje genomen in ruil voor cadeautjes. En ze doet het er prima mee, op een paar keer er naar vragen na. En ze was ECHT speen verslaafd!!

Hier helaas toch niet goed gegaan… of nou ja wel maar…

Hij sliep opzich wel in maar hij werd sinds dat hij de speen niet meer had elk uur wakker en smorgens om 5 uur vond hij dan ook echt genoeg. Ik heb het idee dat hij gewoon niet goed meer kon inslapen. ook deed hij zijn knuffel bijna helemaal in zijn mond en dan heb ik leiver dat hij een speentje weer heeft. Dus deze mama is bezweken en heb hem zijn speen weer gegeven. Komt vast wel een keer goed.

Maar dat sinterklaas hem had meegenomen was heel makkelijk dat vond hij direct ok :mrgreen: