Zonnnnnnnnnn!!!!!

Na al die rotdagen, schijnt hier nu eindelijk de zon lekker! Hoe is het bij jullie?

En dan mijn vraag: wat is jullie favoriete invulling van een lekkere zonnige zomerdag?

Ik zal beginnen: lekker naar het strand, bij voorkeur Scheveningen. Lekker zonnen, zwemmen, en lunchen op een terras. Aan het eind van de middag even winkeltjes kijken, en dan heeeeeeerlijk aan de zee dineren!

's Avonds nog een lekker afzakkertje, en vuurwerk kijken!

Heerlijk!

(En laat ik nu over 3 weken met mijn dikke billen op Mallorca zitten, en dit dus bijna 2 weken lang kunnen doen! :thumbup: :inlove: )

hier ook wel ff lekker :mrgreen: :mrgreen:

hier ook zon… zijn net even bij het skutsjesilen wezen kijken… even de start zien… ik denk dat ik zo even met een boekje de tuin in zal…

Heel goed! Maar wat doen jullie nou het liefste op die zomerdag? :wink:

:smiley:

Hetzelde als jij, maar dan wel zonder kinderen :oops: :oops: Of een terrasje pakken in Haarlem of in Leiden en lekker mensen kijken, ook heerlijk als je samen bent.

Met de kinderen: lekker naar speeltuin Groenendaal, ik en mijn zus(jes) lekker op het terras, en de kinderen heerlijk spelen. Ook het recreatiegebied bij Warmond is lekker om naar toe te fietsen hier. En ze hebben er heerlijke patat :drool: :drool: :drool:

Of lekker naar mijn zus die een megagrote tuin heeft, gewoon lekker zitten op het terras met een drankje en een hapje, terwijl de kinderen heerlijk spelen. Ook niet verkeerd. :drool:

als ik dit zo lees van mezelf snap ik wel waar die kilo’s vandaan komen :mrgreen: :oops: :oops: :oops:

hier ook heeeeeeeeeeeerlijk weer …

was buiten … kinderen hebben lekker in de speeltuin gespeeld vanmiddag …

Benthe ligt nu lekker in bed met lekkere rode wangen van het spelen … enne vriendinnetje zit nu lekker even op de bank met kabouter plop en het vioolavontuur … enne als benthe zo wakker is dan gaan we nog even terug naar de speeltuin :mrgreen:

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weer … hier geniet je toch helemaal van … als kinderen heerlijk opfleuren … en lekker ravotten in de speeltuin … :inlove: :inlove:

Heb net met de kids een tijd lang in het speeltuintje gezeten. Groot laken mee, Duncan en Samara vermaken zich prima en ik lekker met Djanel op het kleed. Allemaal heerlijk naar ons zin gehad!