Zonnenbrilletjes

Mijn dochter is kwa zon echt een poepie.

Zelfs als de zon op haar kap van der kinderwagen schijnt ( dan schijnt de zon dus niet in der gezicht ) Dan zit ze al heel moeilijk te doen met der gezichtje.

Nu zie ik dat sommige kindjes een zonnenbrilletje op hebben.

Die echt goed aansluit met een bandje aan het brilletje.

Nu was mijn vraag zijn ze echt makkelijk ?

Vind het kindje het ook lekker zitten ?

Zitten ze er niet constant aan te trekken en te doen ?

je bedoelt de babybanz… vind hem er onwijs leuk uitzien, Elise wilde hem alleen niet ophouden helaas… dus niet gebruikt vorig jaar. Misschien dit jaar wel, ik hoop het anders is het zonde geweest van de aanschaf…

maar ligt er wel aan per kind denk ik hoor…!

succes met je beslissing!!

groetjes,

Louise

Hier ook een babybanz gekocht vorig jaar. Helemaal blij mee!

Ze kosten best wat in aanschaf. Er staan er genoeg op mp :thumbup:

Ik heb er ook een voor Merlijn en vanmiddag heeft hij hem voor het eerst op gehad. Hij wilde hem meteen van zijn hoofd af trekken maar toen we buiten waren merkte hij al snel dat het lekkerder kijken was met bril op :inlove: dus heeft hij heel lief de zonnebril opgelaten :lol: :lol: heb veel reacties gekregen, haha

Kun je die ook ergens in de winkel kopen, of zijn ze alleen maar te bestellen via internet ??

je kan ze in de winkels kopen :mrgreen:

weet je ook waar ?

Voordat ik heel stand en land moet afzoeken.

zag ze vandaag bij de p rental liggen voor 17,- euro

let wel op de maat die je koopt er zijn wat ik weet 2 voor baby en peuter.

En de tip die ik kreeg bij de Prenatal, zet het brilletje de eerste keer op ín de zon. Zodoende weet beebje gelijk waar het voor is, dan zal ie 'm niet zo snel aftrekken. Binnen staat het wel stoer maar heeft zo’n bril zo weinig functie hé :wink: :mrgreen:

yep bij de prenatal, maar ook op internet…

Isa heeft een camouflage-roze :inlove: …

floris heeft hem vandaag ook voor het eerst opgehad,maar vond het vreselijk en begon heel hard te huilen…hij zal wel gedacht hebben heeeeeeeeeeeee wie heeft het licht uitgedaan? :think:

ik heb hem besteld bij babydump en koste 14 euro

Ik ben vanmiddag naar van asten geweest daar hadden ze er nog een heleboel.

Maar natuurlijk weer geen roze.

Heb hem nu besteld.

Maar ga toch eens kijken of ik ze ook op internet kan bestellen voor die prijs incl verzendkosten…

Want moet anders nog 2 weken wachten.

Had hem wel al op gedaan in de winkel om te testen, meteen naar grijpen natuurlijk.

Maar denk dat het gewoon wennen is.

heb een gewone zonnebril gekocht maar die trekt ze meteen af :wall:

dit is dus wel een idee.

nikki is ook "bang"voor de zon.

trekt ook gekke bekken.

Ik heb hem toch maar besteld via Babybanz heb niet zo heel erg veel geduld moet ik zeggen in dat soort dingen.

Als ik iets wil hebben dan wil ik het, het liefst meteen :lol: :lol: .

Ja de zonnenbril is binnen :slight_smile:

cool 8) Wij hebben ook de camouflage roze besteld dit weekend. Hoop alleen dat ik m voor vrijdag heb aangezien we dan op vakantie gaan :shifty: (ja lekker op tijd ik weet het)

@Loesje79 wrote:

cool 8) Wij hebben ook de camouflage roze besteld dit weekend. Hoop alleen dat ik m voor vrijdag heb aangezien we dan op vakantie gaan :shifty: (ja lekker op tijd ik weet het)

Wij hadden hem ook best snel binnen binnen een week in ieder geval.

Hoop dat je hem op tijd krijgt :slight_smile:

Je had trouwens ook in babywinkels kunnen kijken, maar meestal is de camouflage uitverkocht heb hem nog nooit zien liggen trouwens wel al die andere kleuren.

Ik ben bij de prenatal en babypark geweest maar zag ze er niet liggen. Het is natuurlijk ook al weer ff lekker weer dus misschien waren ze uitverkocht en de camouflage is toch wel het stoerst :inlove:

@Loesje79 wrote:

Ik ben bij de prenatal en babypark geweest maar zag ze er niet liggen. Het is natuurlijk ook al weer ff lekker weer dus misschien waren ze uitverkocht en de camouflage is toch wel het stoerst :inlove:

de DA heeft ze nu ook helemaal het zelfde alleen van het merk difrax ze zijn echt mooi om te zien…prijs weet ik niet sorry niet naar gekeken.

hier ook de baby banz zonnerbril in fel roze :inlove:

Staat zo stoer :mrgreen: