Welke raden jullie aan :think:
en als het warm is laten jullie de beeb in korte mouwen of nog niet (wel uit de zon hoor)
Ik had gewoon Zwitsal (In 't zonnetje, heet-ie - geloof ik) en als het warm was liet ik Joas lekker in zn romper liggen. Maar inderdaad, altijd in de schaduw!
Hier ook in de romper en als het echt heel warm was zelfs alleen in de luier. Ik liet hem eind van de middag wel eens een beetje in de zon met zijn lichaam dan…
Hier zelf geen zonneband creme gebruikt maar zon warmte hadden we vorig jaar ook niet als hij uit de zon was.
Dit jaar zal ik hem insmeren met een lage factor, veron heeft een getinte huid en verbrand minder snel. Ikzelf wel met factor 50 hihi want ik ben zo blank als het maar kan :mrgreen:
ik heb bij Charity ook zwitsal gebruikt factor 40 of hoger.
toen ze zo klein was en het was echt warm lag ze in de romper nooit zonder mij is geleerd wel iets aan te doen want dat neemt dan wat zweet op.
Devano wil ik zonnebrand zonder parfum gaan halen (heeft wat exceem)
Nu als het wat warmer is zoals vorige week dan heeft hij gewoon nog met lange mouwtjes aan. van de zomer gewoon weer in de romper
Ik heb vorig jaar de zonnebrand van zwitsal gekocht. Vond het echt rotspul :oops: Het bleef heel vet, dus alles bleef er op plakken. Ook liet hij bij mij gele vlekken achter in de witte kleertjes van Ferdi. Beetje jammer, want goedkoop is hij niet.
Nu een zonnebrand gekocht van Vision. Is een lekkere creme en blijft ook goed zitten. Er komt geen zon doorheen, dus helemaal prima.
Liefs,
Jantina
Ambre Solaire, factor 50 kids…gisteren voor het eerst weer gesmeerd, want we gingen fietsen.
Ruikt lekker, plakt niet overdreven…
Buiten spelen, zoveel mogelijk uit de zon…dus nog lange mouwtjes want is best fris in de schaduw.
Als het deze zomer echt warm wordt, dan kan ze gewoon lekker in haar rompertje in de tuin rommelen. Of een lekker zwierig katoenen jurkje :inlove:
O ja, als je een kale beeb hebt (Ivan is volgens mij niet zo rijkelijk bedeeld :mrgreen: ) is een zomer hoedje echt onmisbaar :thumbup:
@mayo28 wrote:
Ambre Solaire, factor 50 kids…gisteren voor het eerst weer gesmeerd, want we gingen fietsen.
Ruikt lekker, plakt niet overdreven…
Buiten spelen, zoveel mogelijk uit de zon…dus nog lange mouwtjes want is best fris in de schaduw.
Als het deze zomer echt warm wordt, dan kan ze gewoon lekker in haar rompertje in de tuin rommelen. Of een lekker zwierig katoenen jurkje :inlove:
O ja, als je een kale beeb hebt (Ivan is volgens mij niet zo rijkelijk bedeeld :mrgreen: ) is een zomer hoedje echt onmisbaar :thumbup:
hihi hij heeft al 2 petjes voor vanaf 6 maand maar misschien nog 1 aanschaffen voor nu :think:
Morgen wordt het bij ons 23 graden zou hij dan gewoon in korte mouwen kunnen :think:
k doe het nog niet Devano krijgt een dun truitje aan met lange mouwtjes hier was het laatst ook 23 graden.
heb net bij de kruidvat soilat zonnebrand creme gehaald zonder parfum
bij de hema heb je petjes voor baby’s en dan gwoon in ht maatje wat je voor de kleertjes hebt. ik heb maatje 56 geakt e dat is devano ng iets te groot maar zit wel goed
kan best hoor in een romper zonder mouwtjes met dat warme weer! Maar let wel op dat het in de schaduw nu nog een stuk koeler kan zijn!!
Mijn kraamverzorgster zei: kijk naar jezelf… wat heb jij aan??
Dan doe je dat ook bij je kindje met een hoofddeksel.
Hier was het in de tuin vorige week al 26 graden.
Dus Lianne lag gewoon in romper met korte broek en tshirt :inlove:
Houd dr lichaamstemp (nekje voelen) wel goed in de gaten, maar tot nu toe gaat het erg goed.
Op straat heeft ze dan wel een lange broek aan met zomerjasje en laken over in de bak.
Zonnebrand smeer ik als ze naar buiten is en de zon schijnt.
In de schaduw is immers ook zon.
Heb No aid, is speciaal voor baby’s
In mijn zoektocht naar een goede zonnebrandcreme voor mijn dochter, heb ik diverse topics gevonden, maar nergens echt antwoord op mijn vraag.
Dus ik schop dit topic maar omhoog in de hoop dat er nog meer reacties volgen.
Ik heb voor Ilse AmbreSolaire gekocht, maar vind het echt rotspul om te smeren. Het is zo dun dat het van je handen aflekt en het smeert helemaal niet lekker in/uit.
Ook vind ik dat ze een beetje ‘plakkerig’ blijft na afloop.
Wie heeft DE zonnebrandcreme: hoge factor (50), hypo allergeen, niet te dun, smeert lekker uit en plakt niet?!
Ja dat vind ik dus ook met Zwitsal als ik mijn dochter hiermee heb ingesmeerd voeld ze een uur later nog plakkerig aan :think:
Dus ik lees even mee hier
ik heb van kruidvat solait sun protecter factor 50 voor baby´s zonder parfum en conserverings middelen.
is een tube met een roze dop van kruidvat zelf.
heb geloof ik 4 of 5 euro betaald ik vind hem fijn smeren en vind hem niet plakkerig blijven. moet zeggen dat Devano wel wat blijft glimmen maar niet plakkerig
Ik gebruik de zonnebrand van Vichy voor kinderen. Vind het tot nu toe fijn spul om te smeren, blijft niet echt vet en is makkelijk doormiddel van een spray te verdelen over het lijfje. Had die van Nivea en die blijft wel vet en dat is irritant. Tevens heeft ze een exzeemhuid dus vandaar Vichy.
Groetjes
Karlijn
Ik heb factor 50 van de etos, maar dat is zo dik, dat is bijna niet uit te smeren. Damian heeft gelukkig geen last van eczeem ofzo. Dus ik lees hier ook mee, want ik word kriegel van dat dikke spul.
Ik heb creme van Louis Widmer, speciaal voor
kids, bij DA gekocht en bevalt prima! Makkelijk uit te smeren, niet te dik en droogt goed op! :thumbup:
Hier P20, is ook makkelijk, hoef je maar 1x per 10 uur te smeren (per dag dus zo ongeveer). Is erg fijn spul, ondanks Dylan zijn dunne, witte huidje is ie gelukkig nog niet verbrand. En het smeert zo fijn uit ook, zodra het erop zit is het al weg zeg maar. Het is een soort gel. Van Nivea kreeg ie pukkeltjes, van die P20 nergens last van. Hier alleen maar lof en ik hoef niets anders meer ook.
Het is wel een beetje prijzig, maar je doet er mede door het 1x per dag smeren wel lang mee.
Ik heb la roche- posay factor 50 :thumbup:
zonder parfum, I, lona heeft exceem en die doet het er goed op.
het is niet goedkoop maar wel heel goed :thumbup:
factor 50 van zwitsal…
en lekker in rompertje of jurkje met haar mutsje op in de schaduw…
Dave lag gewoon in zijn rompertje en een petje op in de schaduw…
en tussen 12 en 3 niet buiten want dan is het het heetst van de dag…
Factor 50 van zwitsal. En eigenlijk zo weinig mogelijk naar buiten. Binnen is het veel koeler. Ik heb ook die van etos, maar die blijf je zien.