zonnebrand

Wat voor spul gebruiken jullie voor je baby en zijn jullie daar tevreden over?

Weet niet zo goed wat ik moet kopen voor Siem. Hij zit natuurlijk nog niet in de zon, maar straks wel in de schaduw enzo.

Wij hebben voor Keira factor 50 van de Hema gekocht. Ze komt nog steeds niet vol in de zon, maar moeten straks ook weer smeren want ze wil niks op haar hoofd helaas… En parasol past hier niet op het balkon.

Ik weet andere merken niet, maar weet wel dat die gekleurde van Zwitsal echt rommel is!

(ik heb geen eigen kids, maar bso kinds)

Wij gebruiken altijd sensitive factor 50 van nivea. Die werkt erg goed.

Liefs

Summerchild

Ik gebruik al jaren ultrasun. Dit smeer je s morgens en dan ben je de hele dag beschermd. Ik gebruik de sport =watervast versie. Als ik een andere crème gebruik dan heeft Victor direct warmte uitslag. Met deze niet.

da factor 50 :dance:

Hier t zelfde als ariel. Ultrasun factor 50 ,1x smeren en je hoeft er de rest van de dag niet meer naar om te kijken, ideaal! Smeer ze 's ochtends in hun blootje helemaal in zodat ik zeker weet dat alle “randjes” ook gedaan zijn en dan is t klaar voor de dag. Echt top spul!

@Summerchild wrote:

(ik heb geen eigen kids, maar bso kinds)

Wij gebruiken altijd sensitive factor 50 van nivea. Die werkt erg goed.

Liefs

Summerchild

werk zelf ook op een bso, maar dacht misschien moet je voor baby’s wel iets anders gebruiken.

Ja anders kom je uit bij zwitsal Of natusan, Maar voor kids werkt ook gewoon goed. Kijken of het niet teveel parfum bevat. Xxx summerchild

Dan moet je vooral geen zwitsal hebben.

Ik smeer liever geen rommel op kindjes, of baby. Voorheen had ik dr hauschka en ga binnenkort s kijken wat. Ze hebben in t reformhuis, dr hausschka zou er nl mee stoppen.

Nivea :thumbup: en dan nog het liefst de spray want dat smeert heel makkelijk.

Ultrasun factor 50 :thumbup: