Mijn dochtertje had veel last van krampjes de eerste weken. We zijn op advies van de kraamhulp Infacol gaan gebruiken. Dat hielp eerst prima, geen nachtelijke huilbuien meer… Alleen de laatste dagen ( ze is nu 6 weken oud) had ik het idee dat ze juist onrustig werd na toediening van de infacol en dat ze daarna ook last had van maagzuur… Sinds gisteren zijn we gestopt met de infacol en ineens heb ik een veel rustiger baby’tje in huis!!! Ze slaapt veel meer overdag en het onrustige tijdens het drinken is over. Gekke vind ik echter dat het lijkt alsof haar baby-acne minder wordt. Sinds vanochtend is het minder vurig en lijkt het weg te trekken :? . Op internet kom ik op buitenlandse forums verhalen tegen dat een bepaald bestanddeel uit Infacol huidproblemen kan veroorzaken.
Dit soort verhalen hoor je eigenlijk helemaal niet over Infacol, alleen maar goede dingen… Wie herkent dit wel???
Riley heeft het ook gehad, eerste weken was infacol een uitkomst. Maar na 6 weken, was het omgekeerde wereld.
We zijn gestopt met gebruiken, en alle symtomen verdwenen!
Nika heeft 1 soort aanval gehad qua huidirritatie enz. En achteraf denk ik idd dat dat van de infacol geweest is. :?
dank voor de reacties… alles lijkt erop te wijzen dat ook hier de infacol het probleem was… acne bijna over en geen krampen of maagzuur meer… mogen ze weleens in de bijsluiter zetten trouwens!!!
hier was infacol de eerste weken ook een uitkomst,maar de laatste tijd heb ik het idee dat ze dan meer gaat spugen.
vandaag 1x gebruikt en precies na die ene keer kwam haar voeding er in een golf uit rest van de dag geen probleem gehad.