zo'n buikpijn bij het wakker worden

Wie herkent dit: ik heb 's ochtends al ik even wakker ben vaak zo’n buikpijn… doet echt zeer :cry: . Ik ben vaak erg vroeg wakker, dus dan lig ik nog een hele tijd in bed met die stomme buikpijn. En rugpijn natuurlijk… Als ik eenm,aal opsta trekt het weg, maar ik wil niet zo vroeg al opstaan.

Iemand tips?

Misschien moet je dan nodig plassen?

Heb ik heel soms wel eens namelijk.

Verder zou ik het niet weten.

Groetjes,

Heleen

Nee, want als ik naar het toilet ben geweest is het niet over.

Volgens mij heeft het te maken met dat ik de hele nacht in dezelfde houding lig en als ik dan verander dan gaat alles trekken en duwen en verschuiven ofzo :think: .

He is vanaf hier een beetje moeilijk te zeggen wat het zou kunnen zijn… wat voor buikpijn is het? Ik had bijv ook heel erg pijn in mijn rug en nek 's nachts, en dat bleek achteraf brandend maagzuur te zijn (!), waarvan ik gewoon echt niet goed werd…

Dus ik zou het gewoon ook even met je vk bespreken, die kan gelijk vragen stellen en dan kun je ook beter aanwijzen/uitleggen waar het precies zit en hoe het voelt…

Tjah ik herken het wel s,ochtends, en ook na het plassen is mijn buik dan nog even hard. Dit had ik met soufian ook. ( leuk op het iende dan is ook echt je hele buik hard en doet zeer) Ik weet niet wat en hoe, maar de VK zei dat het onschuldig was.

Ik weet trouwens niet of het ook het zelfde als jou probleem is.

@lena3 wrote:

Nee, want als ik naar het toilet ben geweest is het niet over.

Volgens mij heeft het te maken met dat ik de hele nacht in dezelfde houding lig en als ik dan verander dan gaat alles trekken en duwen en verschuiven ofzo :think: .

Hier heb ik het ook al heel lang! Ik had het bij Veerle ook. Maar bij mij heeft het wel echt met een volle blaas te maken en nadat ik naar de wc ben geweest ook nog buikpijn en dat komt dan omdat alle organen weer op de plek moeten komen.

Heb het ook al vaker nagevraagd bij de vk, maar het kan echt geen kwaad zei ze, als het maar wel na een uurtje ongeveer is weggetrokken. En dat is bij mij wel het geval gelukkig!

Misschien dat het dat bij jou dan toch ook zo is??

Hoi Lena,

Heel herkenbaar!! Ook hier pijn in mijn buik als ik 's ochtends wakker word; vooral als ik lang in dezelfde houding heb gelegen (dat wil dus zeggen dat ik te goed geslapen heb :? ). Ik heb het idee dat de pijn vooral door mijn darmen komt; volgens mij liggen ze dan behoorlijk in de kreukels. Ook het getrek van de banden kan pijn veroorzaken. Ik slaap al een poosje met een voedingskussen; dit kan een goede steun geven aan je buik, rug etc. Ik vind het heerlijk, kan niet meer zonder!

gr, Diana :-*

Ja ik slaap ook met een kussen, anders krijg ik weer pijn in banen en rug idd (we blijven lekker bezig). Heb ook wel het idee dat het mijn darmen zijn, of andere organen in de verdrukking. Zal het dinsdag eens overleggen met de VK. Wie weet heeft zij tips voor wat helpen kan.

Herkenbaar! Ook ik wijt het aan lang in één houding liggen. En harde buiken kan je idd ook krijgen door een volle blaas, dus bij mij helpt plassen wel (het is alleen niet onmiddelijk weg).

Misschien helpt trouwens een ondersteunende onderbroek wel :think: ? Ik heb het nooit geprobeerd hoor, maar het valt me altijd wel op dat 's nachts alles “los” ligt zeg maar.

O da’s ook nog een idee :smiley: