Zomervakantie zoeken

Zomervakantie… ja… nu al. Hoe ga ik in hemelsnaam DE camping voor ons vinden zonder weer uren, dagen, weken heel internet af te zoeken???



Iemand suggesties hoe je handig zoekt? Ik kom niet door die brij heen, ik ben het zoeken nu alweer beu. :oops:

Bij iedere visite die je aflegt horen hoe de vakantie was, en vragen welke camping dat was :mrgreen:



En anders wat gerichter proberen te zoeken. Wij willen altijd klein, boerderij, zoiets, dus dan valt er al heel veel af. Weet niet of het ook zo simpel is als je dat niet wilt.

Welk land?

En wat zijn jullie wensen?

Ik ben idd alle adressen die iedereen noemt aan het verzamelen.



De opties liggen nog open, ik hoef ook niet persé suggesties van plaatsen, maar graag ook van hoe te zoeken.



Onze “eisen” liefst camping, met zwembad, kleinschalig zodat oudste ook zelf wat op weg kan, aan meer, beek, of zee of zoiets, warm!!! , plaatsen met zon en schaduw, begroeide camping, dus niet zo’n open tent op tent op tent uitzicht. Eventueel met eigen sanitair en waarsch kamperen, anders stacaravan of huisje. Landen ook nog open, Frankrijk, Italie lijken me het fijnst.



Thanks alvast!

Ik kijk op zoover of vakantiereiswijzer en zoek dan op een streek of plaats en zoek alleen naar beoordelingen 8 of hoger en lees dan de beoordelingen. Daar kun je al heel wat uithalen.

@wieniex wrote:

Ik ben idd alle adressen die iedereen noemt aan het verzamelen.



De opties liggen nog open, ik hoef ook niet persé suggesties van plaatsen, maar graag ook van hoe te zoeken.



Onze “eisen” liefst camping, met zwembad, kleinschalig zodat oudste ook zelf wat op weg kan, aan meer, beek, of zee of zoiets, warm!!! , plaatsen met zon en schaduw, begroeide camping, dus niet zo’n open tent op tent op tent uitzicht. Eventueel met eigen sanitair en waarsch kamperen, anders stacaravan of huisje. Landen ook nog open, Frankrijk, Italie lijken me het fijnst.



Thanks alvast!




Ik heb een goede tip: google op flower campings, dat zijn gegarandeerd kleinschalige campings, vaak met eigen zwemwater (soms meer, soms zwembad), met aandacht voor groen (schaduw) en omgeving.

Wij zaten in camping Les Pins, daar vonden wij het zwembad aan de kleine kant voor onze kids van 9 en 6, maar er was wel een super speeltuin en voor kleine kinderen een heel leuk kinderbad.

Oh, sorry, dit is trouwens alleen voor Frankrijk, weet de organisatie in Italie niet die dit ook zal aanbieden.