De fertiliteitsafdeling van ons ziekenhuis heeft een zomerstop van 4 weken! Ik vind dit ontzettend patientonvriendelijk :evil: :x
Omdat ik aansluitend hieraan ook nog vakantie 2 weken heb gepland ga ik minstens 2 en misschien wel 3 cycli IUI missen! Normaal houd ik altijd nog rekening met de vakantie, maar dit keer is ie gepland tijdens een zwangerschap die eindigde in een miskraam, dus ik ben daar niet mee bezig geweest.
Ik heb al naar een andere kliniek gebeld (privekliniek), maar die wilde ons niet ter overbrugging overnemen. hoe is het geregeld in jullie ziekenhuis en heeft er iemand een tip waar ik terecht zou kunnen? Ik wil er desnoods gewoon zelf voor betalen, maar ik vind het erg belastend om nu zolang over te moeten slaan (we hadden net de moed er weer in na die stomme miskraam)
Helaas hebben de meeste ziekenhuizen een zomerstop. En een ander ziekenhuis/kliniek neemt je vaak niet aan als overbrugging van de zomerperiode. Dan moet je volledig overstappen en zit je eerst weer met onderzoeken en de intake. Ik ben bang dat er niks anders op zit dan een rustperiode in te lassen… :hug:
Ik denk dat er bij ons geen zomerstop is, maar dat is dan wel Belgie he…
Ik zou er ook niet mee kunnen lachen alleszinds hoor!
Even naar een andere kliniek gaat idd niet zomaar, zij zitten natuurlijk ook met hun eigen patienten en dokters die op vakantie zijn.
Zit volgens mij ook niets anders op dan even rust.
Mijn gyn is ook op vakantie, krijg dan een andere. Helemaal dicht gaan ze niet.
maar kreeg alweer een brief dat mijn afspraak 2 dagen verzet is. Is eigenlijk niet meer nuttig om te gaan want die ene dag was al net krap aan. Ik moet een bepaalde dag terug komen en dat viel in het weekend. Dus werd het maandag en nu dus woensdag :think: dus zo vlekkeloos loopt het niet in de zomervakantie, ach geeft niets, zij hebben ook recht op vakantie na een jaar hard werken
Was er al bang voor, maar er zijn wel gewoon klinieken open. Ik vind het persoonlijk onzin dat ze na een jaar hard werken de boel dichtgooien. Zoiets kun je toch onderling afstemmen. De poli chirurgie of gynaecologie is toch ook gewoon open? Ik weet wel dat mijn leven er niet van afhangt, maar van de andere kant moeten ze niet onderschatten wat een enorme impact dit alles heeft op je leven! Veel meer dan die keer dat ik met mijn gebroken pols bij de chirurg zat…
Nou ja, vrees dat ik het er wel mee zal moeten doen
in almere hebben ze ook zomerstop en ook met de kerst waren ze dicht
ik had 6 dec 2007 pos. getest en kon vlak voor dat ze dicht gingen nog langs komen voor en echo… wel hebben ze toen gezegt dat er geen garantie was op het zien van hartactie
gelukkig net voor dat ze wilde stoppen met de echo zagen we een knipperlichtje :inlove:
het eerste wat ik zei was “HIJ DOET HET!” :mrgreen:
heb nooit meer anders kunnen zeggen als HIJ en 9 mnd later werd tygo geboren
Nijmegen, UMC radboud is gewoon open :thumbup:
azm is ook gewoon open, want wij starten volgende week gewoon met ivf.