Mijn meisje slaapt in een slaapzak (ook in dit weer) :roll:
Nu heb ik wel een zomerslaapzak 1 van de Combi-sleeper maar die is echt veel te warm voor dit weer.
En 1 van de kruidvat van vorig jaar een geblokte, maar ook hier zweet me meisje zich helemaal suf in.
Alleen in een pampertje/rompertje is hier geen optie, ze valt niet in slaap zonder slaapzak en klimt dan ook gewoon uit bed denk ik :think:
Iemand een idee waar ik een hele dunne slaapzak kan halen, iets van lakentjesstof ofzo, de meeste slaapzakken zijn toch meer T-shirtstof ??
wij hebben eentje van de hema die echt van lakentjes stof is… heerlijk dun en koel.
Maar dat is er wel al eentje die ik gekocht heb bij de oudste…dus of die er nu nog zijn?
Enne… onze jongste slaapt ook in een slaapzak hoor, zonder slaapt hij niet.
hier nog 1 die altijd slaapt met slaapzak… en zonder dekentje kan ze ook niet… maar die trapt ze in haar slaap wel van zich af… ben zelf ook op zoek naar zo’n dunne slaapzak…
Ik heb zon hele dunne van het merk jollein. Misschien dat je daar iets van kunt vinden?
Ik heb ze nog van 6 jaar terug van de hema…nu hebben ze die niet meer helaas.
Heb pas nog wel 2 gekocht bij de Jola, maar weet niet of die ook bij jullie in de buurt zit.
Van de Hema idd. Maar daar werd hij alsnog helemaal nat van het zweet in wakker, dus we laten hem nu gewoon in luier en rompertje slapen 's nachts. Tot het wat afgekoeld is boven, hij wordt de afgelopen avonden toch steeds rond 11 uur wakker, dan leg ik hem alsnog in zijn slaapzak, omdat ik bang ben dat hij het anders toch koud krijgt, met het raam open.
Overdag, zoals nu, leg ik hem alleen in zijn luier, met een koel lakentje. Dat gaat ook goed.
Ik heb behoorlijk dunne, volgens mij van het merk Gerjo (babyplanet heeft die zak ik).
Jollein is nu in de aanbieding bij babydump
Hier slaapt ze alleen in een rompertje zonder mouwen!
Nu geen slaapzak aan en raam dicht vanwege de warmte het is best te doen op haar kamertje!
En s’nacht’s ook zo als ze het te koud heeft geeft ze vanzelf een gil.
Ik heb bij prenatak voor oudste toen een hele dunne gekocht, dat is nog geen 2 jaar geleden, misschien daar?
ik heb ook dunnen slaapzakken, van de prenatal.
wibra
bij terstal, zo dun als een lakentje!!
Seline kan ook niet zonder slaapzak…
Ik heb er een van puckababy, maar dat is zonder armsgaten (een soort bakerzak). Die is wel zo dun als een lakentje. Misschien hebben zij ook gewone slaapzakken???
Salomé slaapt in een slaapzakje van lodger. Erg fijn materiaal.
Ik heb er vorige week een gekocht bij de prenatal
veel minder warm voor der
@Liesbeth wrote:
Ik heb er een van puckababy, maar dat is zonder armsgaten (een soort bakerzak). Die is wel zo dun als een lakentje. Misschien hebben zij ook gewone slaapzakken???
Ja hebben ze, zowel de puckabag (is een 4 seizoenen slaapzak), als de puckababy hot summer.
Ik gebruik op dit moment de hot summer. Nog dunner als katoen. Van de herfst gaat ze in de puckabag.
Vreselijk die dikke dingen! En dat noemen ze zomerslaapzak.
Ik ben dus ook op zoek naar een hele dunne, ben overal al geweest. Geen resultaat! Dus ik lees mee.