Zomerslaapzak maat 110

Wie heeft er nog een dunne zomerslaapzak die ik tegen een klein prijsje kan overnemen? Mijn mannetje slaapt in een combi-sleeper, maar dat wordt een beetje te warm voor hem. Het is 26 graden op zijn kamer :thumbdown: !



Een beetje kieskeurig :wink: ben ik wel. Dus het liefste even op een foto showen!

Ik weet niet of er handige mensen bij jou in de buurt bekend zijn. Maar mijn schoonmoeder heeft er toen 2 zelf voor mij gemaakt. Zelf de lengte bepaald en een rits erin.



Deze 2 zijn helaas helemaal afgedragen, dus ik ga ze ook niet meer verkopen of iets. Maar het is misschien een idee. Kun je een leuk stofje zelf uitzoeken.

tja ik heb er wel… maar ja… meen dat ze allemaal rose of paars zijn.

mocht ik er jongensvarianten tegenkomen dan geef ik een gil…

erika. heb je m alleen nodig voor de vakantie?

even langs de hema of de prenatal oid… zeeman/ wibra ed verkopen volgens mij ook met grote regelmaat (of altijd?) slaapzakken ed.

ahh… anders had ik er wel een naar je verstuurd… dan had je die zolang kunnen gebruiken… (hier je zult het niet geloven, maar de jongste wilde dus persee een zak met lange mouwen aan… winterzak he… :shock: zal dadelijk een kijken of de maden er niet in zitten :lol: )

@Zeemeermin wrote:

@mamaMarije wrote:
even langs de hema of de prenatal oid… zeeman/ wibra ed verkopen volgens mij ook met grote regelmaat (of altijd?) slaapzakken ed.




Zeeman en Wibra… grijp ik altijd mis. Vaak alleen kleine maatjes en hele dikke gevallen.



Van de Hema zijn ze Lars te klein!



Prenatal, kan altijd natuurlijk… maar hij zal de zak niet zo lang meer aan hebben, heb er voor nu niet zoveel geld voor over :shifty: !
Hier hetzelfde probleem. Ik heb Siep sinds gisteren, maar zonder slaapzak aan in zijn bedje gedaan. Laatst toen ik dat probeerde wilde hij niet slapen voordat hij zijn slaapzak aan had, maar nu ging het wel prima :think: :dance:

Ik hoef dus (weer) niet voor een korte tijd nog een dun zomerslaapzakje aan te schaffen.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

pb me effe je adres, dan breng ik je een tas met een aantal verschillende.

Mies slaapt niet meer in slaapzakken en voor Suus heb ik al legio meiden modelletjes liggen.

En nee, daar hoef ik niets voor, ze zaten al in de zak voor kledinginzameling (te lui om er mee te leuren :shifty:)

Kijk maar wat je er aan hebt en anders kan je ze altijd nog naar de kledingbak doen (omdat je kieskeurig schijnt te zijn :mrgreen:) :wink: :-*

Heb net even gekeken, t zijn er 5, maar 2 zijn maat 90, die heb ik er uit gevist.



Blijven er 3 over in maat 110, 1 groene/aqua met diertjes erop, 1 limegroene met streepjesbinnenkant en 1 echt dunne enkele zonder voering, effe ecru met nummer 1 erop in oranje.

Allemaal van prenatal.

Mag je zo hebben dus. :thumbup:

Laracroft, wil 'm wel snel hebben… we gaan volgende week ook op vakantie. Een slaapzak maken zal te lang duren. Maar inderdaad, dan is het wel helemaal naar mijn zin!



Janneke, ik hoor het wel als je een jongensvariant tegen komt. Meestal zitten hier wel dames die een slaapzak hebben liggen. Zo helpen we elkaar een handje!



En anders… kan ik er altijd eentje in de winkel kopen…

@Pitje27 wrote:

erika. heb je m alleen nodig voor de vakantie?




Nee, ook voor in huis. Het is nu 26 graden op zijn kamertje…

@mamaMarije wrote:

even langs de hema of de prenatal oid… zeeman/ wibra ed verkopen volgens mij ook met grote regelmaat (of altijd?) slaapzakken ed.




Zeeman en Wibra… grijp ik altijd mis. Vaak alleen kleine maatjes en hele dikke gevallen.



Van de Hema zijn ze Lars te klein!



Prenatal, kan altijd natuurlijk… maar hij zal de zak niet zo lang meer aan hebben, heb er voor nu niet zoveel geld voor over :shifty: !

Cell, geweldig!! Zo kieskeurig ben ik ook niet hoor :wink: …

Nu kunnen we even vooruit. Ik PB mijn adres!