zomerkleding opruimen

Hallo,



Nu ik toch geen zon meer verwacht wil ik eigenlijk de zomerkleding van de boys uit gaan zoeken en op gaan ruimen, maar is dat niet te vroeg eigenlijk? :think:



Wanneer ruimen jullie de zomerkleding op? Vorige jaren liet ik het gewoon in de kasten liggen maar heb nu ruimte te kort met 2 boys :mrgreen:

Ik ruim het steeds op als hij naar een nieuwe maat toe gaat. Daarbij heeft hij niet veel zomerkleren die hij in de winter/herfst niet ook aan kan. De korte broeken dat kan echt niet, maar t-shirtjes heeft hij vaak aan met een romper met lange mouwen eronder. Dus het is maar 1 stapeltje dat zou moeten wijken.



Van het weekend wordt het weer warmer, dus ik zou het nog even niet opbergen :wink:

Ik ga de korte broeken binnenkort ook maar wegleggen, want ik heb liever wat extra ruimte. Korte broeken heeft hij nu al een poosje niet aan, dus die kunnen wel weg. verder heeft hij een stapel shirts zonder mouwen en een stapel met korte mouwen, maar die laat ik liggen, zijn altijd handig onder een blouse of vest. Dus het gaat hier alleen om een stapel korte broeken, en die verdwijnen dan onder zijn bed, of op zolder ofzo.

opbergen??? ik berg niets op, wij hebben nu vakantie :mrgreen:

maar na onze vakantie ga ik ella’s kast ook onderhanden nemen want die puilt echt uit.

Ik heb voor de jongens twee kasten naast elkaar; 1 voor kleding die ze nog niet passen of die niet bij seizoen past, een met wat ze nu dragen. Ideaal vind ik dat zo! Die korte broeken gaan dus binnenkort de ene kast weer in, shirts met korte mouwen doe ik trouwens ook altijd weg in de herfst, onder een overhemdje dragen ze wollen hemdje. Mocht het toch nog een dagje erg warm worden kan ik ze zo pakken.

Bij mn dochter ligt alles gewoon in een kast, nu liggen dikke broeken, maillots en vesten enzo onderin, maar ga binnenkort idd maar weer wisselen en wat te klein is weer wegdoen.

eind sep denk ik dat ik de zomerlading eruit gooi. Hij heeft deze week nog korte broek aangehad, en september is de afgelopen jaren heel mooi geweest, dus dat wil ik dit jaar ook :thumbup:

Zogauw er geen kniebroeken of kuitbroeken meer gedragen worden, gaat alles de koffer in en de zolder op.

Nu heb ik dat gister toevallig allemaal al gedaan!

Eerst zien dan geloven…

Ik zie 23 graden te staan maar ja, het is nog geen morgen he? :mrgreen:

Hij heeft helemaal niet zoveel kleding dat er iets opgeborgen moet worden, alles blijft in dezelfde kast liggen hoor. 8)

Ik heb alle hemdjes/spaghettibandjes/echte zomerjurkjes er al uit gehaald.



Bij beide nog wat T-shirts laten hangen, 3/4de broeken en bij Kaylee wat rokjes + legging. Maar het echte hoogzomerspul is dus al uit de kast hier.

vandaag Jade haar kast gedaan…

morgen Dave zijn kast



onze kast hoeft niet daar is mer ruimte in om alles het hele jaar te laten liggen :mrgreen:

ik heb de korte broeken, spagettiehemdjes en zomerjurkjes al op zolder liggen.

Mocht het nog lekker weer worden, kan ze altijd nog een rokje met t shirtje aan. maar ik vertrouw er niet zo op dat het lekker warm gaat worden nog.

Hier ook al flink de kasten door geweest.



Heb voor alle 3 de kids nog 2 setjes laten liggen en de rest ligt alweer in bakken.

Morgen voorspellen ze nog 24 graden dus de kast blijft zoals die is. Eind van de maand gaat manlief met de jongens nieuwe kleding kopen en dan zoek ik de zomerkleding wel uit.