Zijn er ook ergens zomerslaapzakjes te koop met mouwen?
Mijn zoontje heeft het snel warm, en dan last van eczeem/jeuk. In een slaapzakje zonder mouwen krabt hij zijn armen kapot, maar een winterslaapzakje zal al snel te warm worden, als het wat warmer wordt dadelijk.
Ik ben alleen nog maar dikke slaapzakken tegen gekomen met mouwen, maar nog geen dunne.
Als het er niet kan ik altijd nog zelf aan het knutselen, maar heb ik nu even niet zoveel zin in.
Misschien een domme opmerking, maar heeft hij als hij een romper of shirtje met lange mouwen ook dat hij zijn armen kapot krabt?
Ja helaas wel, die trekt hij gewoon naar beneden, de mouwen van zijn slaapzak niet.
Hier ook een eczeemkindje gehad. Je kan evt. via de ha/dermatoloog pakjes krijgen van DermaSilk. Dat zijn zijden pakjes ter bescherming van de huid bij eczeem/jeuk. Google maar eens. Hier werkte het perfect, gewoon onder de normale kleding :thumbup:
Wil je per se zomerslaapzakjes met mouwen, die zijn er van Limo Basics :). Ik heb er 1 voor Nika waar ook flapjes op zitten die over de handjes kunnen en dat is in jou geval natuurlijk helemaal handig, ik weet alleen niet of dat bij de grotere maten ook is :think: