Zomer- en winter rompers

Wat ik overigens wel handig vond: ik had bij de h&m van die overslag rompers met lange mouwen en veel van die overslagjurkjes en tuniekjes met lange mouwen (bijv. noppies) Die deed ik alvast in elkaar en dan trok ik ze in één keer aan bij mn dochter. Ze had namelijk veel moeite zichzelf warm te houden die eerste paar weken en die twee laagjes waren dus wel wenselijk. Maar op deze manier gaf het geen extra gepriegel :slight_smile:

@Huggie wrote:

Wat een verhelderende reacties, bedankt allemaal :thumbup:

Ik dacht echt dat de korte mouwen een no-go zouden zijn maar inderdaad wát een gepriegel met de lange mouwen onder de lange mouwen.

Hier is het ook altijd warm in huis in de winter (stook standaard tot 21/22 graden)

Ik ga het dus lekker proberen met de stapels die ik heb liggen en dat komt vast helemaal goed :thumbup: zo niet, dan zijn ze inderdaad zo gekocht :slight_smile:

Dat dacht ik ook, maar had ze niet gehaald, niemandheeft er wat van gezegd. Meisje kon zich niet goed warm houden de eerste dagen, maar dan heb je ook nog bascapes, omslagdoeken en een extra deken hoor ipv rompers met lange mouw :wink:

Ik heb ook lange mouwen gebruikt. Maar wel altijd stretch rompers. Dan worden die mouwen niet zo wijd, maar sluiten ze mooi aan.

Ik koop overigens alle rompers en ondergoed alleen nog maar met stretch/lycra. Staat veeeeel mooier en zit lekkerder dan alleen katoen (dat krijgt altijd na een poosje zo’n raar model, vaak veel te wijd :think: )

@engel1 wrote:

Ik heb ook lange mouwen gebruikt. Maar wel altijd stretch rompers. Dan worden die mouwen niet zo wijd, maar sluiten ze mooi aan.

Ik koop overigens alle rompers en ondergoed alleen nog maar met stretch/lycra. Staat veeeeel mooier en zit lekkerder dan alleen katoen (dat krijgt altijd na een poosje zo’n raar model, vaak veel te wijd :think: )

Klopt, ik zweer bij de lange mouwen (stretch) rompers van de Prenatal, sluiten mooi aan en staan super.

@*Esther wrote:

Wat ik overigens wel handig vond: ik had bij de h&m van die overslag rompers met lange mouwen en veel van die overslagjurkjes en tuniekjes met lange mouwen (bijv. noppies) Die deed ik alvast in elkaar en dan trok ik ze in één keer aan bij mn dochter. Ze had namelijk veel moeite zichzelf warm te houden die eerste paar weken en die twee laagjes waren dus wel wenselijk. Maar op deze manier gaf het geen extra gepriegel :slight_smile:

Die tip ga ik even onthouden :wink:

Hier ook al veel (2de hands) lang spul liggen in overslag (romper, jurkjes en shirtjes)

En anders idd korte mouwen over een romper met lane mouwen…

Meeste wat in de winkel ligt is trouwens ook korte mouw :wink:

@Sennapen wrote:

Dat dacht ik ook, maar had ze niet gehaald, niemandheeft er wat van gezegd. Meisje kon zich niet goed warm houden de eerste dagen, maar dan heb je ook nog bascapes, omslagdoeken en een extra deken hoor ipv rompers met lange mouw :wink:

En wat dacht je van mama zelf als lekker kacheltje bij babietjes die niet goed warm blijven :thumbup: . Heerlijk verplicht knuffelen in bed.