Wij willen in de zomer graag 10/14 dagen naar Noorwegen. Het liefst in een huisje aan een meer met de bergen erachter, zoals dit:
Zie fotos hieronder…
:inlove: :inlove:
Ik kan natuurlijk heel veel zelf opzoeken, maar ik vroeg mij af of mensen ervaring hebben waar ik vaak meer aan heb dan gewoon lukraak gaan iets te kiezen.
kom maar op…
Hmmm, links lukken niet dus even zo:
Wij zijn in 2009 in Noorwegen geweest tijdens de zomer. Maar wij hebben rondgetrokken met een camper.
Ik vond vooral Røldal, omgeving Odda en Voss en het Hardangerfjord erg mooi. Ook zijn we bij de gletsjer Nigardsbreen geweest.
Dus ik zou je aanraden om iets in die omgeving te zoeken.
Wij zijn een paar jaar terug in noorwegen geweest. wAs erg leuk, prachtig land!
Wij keken gewoon per keer waar we heen gingen en boekte ter plekke een huisje o.i.d. Er is daar vrij veel, ook veel bij mensen op het land die ergens nog een huisje over hebben wat ze dan verhuren.
Willen jullie 1 plek of rond trekken?
Langere tijd voor 1 plek lijkt mij wel handig te reserveren!
Aangezien het onze eerste keer zal zijn en we jonge kinderen hebben (dan 6 en 5) wil ik op een plek blijven (maar wel een auto huren).
Ik ben zelf in Noorwegen geweest in 1988 en we hebben toen een rondreis gemaakt.
Byglandsfjord, Vagamo, Lapland, Hardangervidda…
Fantastisch! mijn ouders hebben toen telkens verschillende overnachtingsplaatsen geboekt, de ene keer in een verbouwd pakhuis, idyllisch blokhutje aan een meer, camping, trekkershut etc.
Ik zou zeggen gewoon rondreizen, Noorwegen is echt te mooi om op één plek te blijven :thumbup:
De kinderen vermaken zich echt prima met takjes steentjes sneeuw (ja in de zomer sneeuwballen gooien kan gewoon :lol: ) en de afstanden bepaal je zelf :thumbup:
In ieder geval een fantastische vakantie gewenst!
@longlegs wrote:
Ik ben zelf in Noorwegen geweest in 1988 en we hebben toen een rondreis gemaakt.
Byglandsfjord, Vagamo, Lapland, Hardangervidda…
Fantastisch! mijn ouders hebben toen telkens verschillende overnachtingsplaatsen geboekt, de ene keer in een verbouwd pakhuis, idyllisch blokhutje aan een meer, camping, trekkershut etc.
Ik zou zeggen gewoon rondreizen, Noorwegen is echt te mooi om op één plek te blijven :thumbup:
De kinderen vermaken zich echt prima met takjes steentjes sneeuw (ja in de zomer sneeuwballen gooien kan gewoon :lol: ) en de afstanden bepaal je zelf :thumbup:
In ieder geval een fantastische vakantie gewenst!
ik sluit m,e hier helemaal bij aan. noorwegen is echt een ideaal land om te trekken. met iedere keer een heel ander stukje natuur…
ik lees mee… wij willen dit ook misschien doen, alleen vraag ik me af of dat te doen is met kleine kinderen (dan 2 en 3.5 jaar)