Ik vroeg het me laatst zomaar af: Waarom worden je armen vastgebonden als je een keizersnee krijgt? Ik kan het nergens terugvinden, weet hier iemand het?
Je armen liggen op een plateau voor de bloeddruk en het infuus echt vast liggen ze niet hoor
Volgens mij lagen ze alleen op steunen met aan 1 arm bloeddrukmeter en aan de andere arm een infuus. Ik kon namelijk mijn armen naar mijn zoontje toe brengen toen ze hem lieten zien, maar heel veel herinner ik me verder niet meer van de keizersnede :oops: .
bij mij werden ze ook niet vastgemaakt.
Bij mij werden ook geen van beide armen vastgemaakt hoor :shock: , die lagen gewoon naast me en kon er zelf mee wijzen, kindje vastpakken toen ze op me lag etc.
hier werd ook niks vastgemaakt :shock:
Die worden alleen vastgemaakt als je een volledige narcose krijgt. d enatuurlijke afweerreactie is die bevechten, en vanwege het infuus en dergerlijke willen ze voorkomen dat je je armen wegtrekt
Mocht je het eng vinden even aangeven vooraf, dan laten ze je zien dat als jezou willen je er prima uit kan met je amren.Heb ik zelf ook gedaan destijds
ik kreeg een spoedkeizersnede,
en ik weet het toch niet meer… denk t niet. Ik zal es vragen bij ML
Volgens mij lagen ze bij mij ook niet vast, maar ik weet 't niet meer eigenlijk… :think:
bij mij lagen ze niet vast, wel op zij voor het infuus ed
Bij mij lagen ze wel vast maar ik had een keizersnede onder volledige narcose. Ik werd met mijn armen op zijn gelegd en deze werden toen vastgezet met een riempje
hier ook niet vast gemaakt
moest ze wel in steunen leggen maar gelukkig niet vast
Oohh, ik dacht dat ze vastgemaakt werden maar dat leek dus maar zo. Ik vroeg het me gewoon af hoor waarom dat was, ik hoop zelf geen keizersnee mee te maken maar zag het pas op tv en ik dacht ik gooi het in de groep! Bedankt voor de antwoorden!
Ik heb het echt even op moeten zoeken op de foto’s, had er eigenlijk geen idee meer van…
Ze lagen niet vast Op een gegeven moment ligt mijn arm om een baby en even later om de andere
Ook bij mij werden ze niet vastgebonden, ik kreeg een ruggeprik voor de secundaire ks.