Zoenen

UTRECHT - Het Dolfinarium daagt Nederland uit om op Valentijnsdag deel te nemen aan een recordpoging zoenen.





Iedereen die op deze dag zoenend voor de entree van het park verschijnt en deelneemt aan de recordpoging mag bovendien gratis naar het dierenpark.



Volgens een woordvoerder van het Dolfinarium staat het officieuze zoenrecord in Nederland op 1250 stelletjes. „Hoe veel mensen er daadwerkelijk komen is natuurlijk erg afhankelijk van het weer, maar we gokken op duizenden kussers.�



Warming-up



Deelnemers aan de recordpoging moeten zich ’s ochtends tussen acht en tien uur inschrijven bij de ingang van het Dolfinarium. „Na een korte warming-up met zang en dans moet er om half elf echt gezoend worden�, aldus de zegsman.

oeee ik ben dan wel in de buurt, zal ik zal ik :mrgreen: :mrgreen:

Zoenen als in lippen op elkaar of innige tongstrelingen ?

Whahaha, ik zou m’n man nóóit zo gek krijgen :lol:

Nou voor een zoen gratis naar het Dolfinarium… :mrgreen:




  • belt met manlief :angel: *

Als ze een paas duizend mensen verwachten lijkt mij een inschrijftijd van 2 uur wat kort :think:



Daarnaast zal het dan gigantisch druk zijn in het park daarna. Nee, ik zie het niet zitten. Daarnaast vind ik zulke records altijd zo onzinnig. :oops:

@Karin2 wrote:

Zoenen als in lippen op elkaar of innige tongstrelingen ?




Hihih hele vrij partijen daar , ik zie het al voor me…

:mrgreen:

@nijntje wrote:

@Karin2 wrote:
Zoenen als in lippen op elkaar of innige tongstrelingen ?




Hihih hele vrij partijen daar , ik zie het al voor me…


Het paartje dat als eerste uit de kleren gaat, krijgt een seizoen’s kaart. Het paartje dat in November van een jongetje bevalt, en het Dolf Ari noemt, krijgt een levenslange vrijkaart voor het park. 8)

Leuk! Ik woon aan de overkant dus misschien wel een leuk idee voor Valentijnsdag.

@Nefarious wrote:

@nijntje wrote:
@Karin2 wrote:
Zoenen als in lippen op elkaar of innige tongstrelingen ?




Hihih hele vrij partijen daar , ik zie het al voor me…


Het paartje dat als eerste uit de kleren gaat, krijgt een seizoen’s kaart. Het paartje dat in November van een jongetje bevalt, en het Dolf Ari noemt, krijgt een levenslange vrijkaart voor het park. 8)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Lees op de site van het Dolfinarium dat je ook helemaal in het rood moet komen…nou dan haak ik af…

Ja ik zou ook liever in het openbaar gaan staan zoenen, dan een rood truitje te moeten dragen :roll: :lol:

Ja ik zou ook liever in het openbaar gaan staan zoenen, dan een rood truitje te moeten dragen

:lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:

gaat er hier ook iemand naar toe??

Ik heb nog wel een rode regen jas…Alleen hubbie wil niet mee :roll: :lol: :lol:

@mariska89 wrote:

Ik heb nog wel een rode regen jas…Alleen hubbie wil niet mee :roll: :lol: :lol:




:lol: arme jij :doh:

Maris, heb je geen vriendin die je aardig vindt die ook mee wil :think: Als het alleen maar op de mond zoenen is kan dat wel toch :wink: Weten zij daar veel :lol:

http://www.nu.nl/overig/1917399/dolfinarium-vestigt-record-zoenen.html



UTRECHT - Dolfinarium Harderwijk heeft op Valentijnsdag het record zoenen verbroken. Maar liefst 3274 stelletjes gaven gehoor aan de oproep van het dierenpark om tegelijkertijd te zoenen bij de ingang van het park.



‘‘We hebben hiermee een officieel Nederlands record gevestigd’’, aldus de woordvoerder. Het vorige officieuze record stond op 1250 zoenende stelletjes.



De meeste koppels waren speciaal in het rood gekleed. ‘‘Iedereen is heel creatief geweest op de vroege zaterdagmorgen; van rode cowboyhoeden tot rode paraplu’s droegen de mensen bij zich.’’

Click here to find out more!



Gratis entree



Om het record te vestigen moest er minstens tien seconden gezoend worden. Daarmee verdienden de stellen bovendien gratis entree tot het Dolfinarium.



‘‘Die tien seconden waren zo gehaald; de meeste mensen bleven zoenen’’, aldus de woordvoerder.



Het park denkt erover om van al dat gezoen een jaarlijkse traditie te maken.