mijn lattenbodem! Ik word er echt gek van! Er is vanuit de leverancier al 2x iemand geweest, nieuwe motor er in gekregen, maar hij blijft zoemen. Ik haal de stekker er maar uit, maar dan heb je niet echt plezier van je elektrische lattenbodem natuurlijk… De laatste monteur die er was heeft gezegd dat het komt omdat er constant spanning op staat en dat ie daarom zoemt, maar die van mijn man (en meerdere mensen die ik ken) maakt geen enkel geluid. Hij maakt ook herrie als ie omhoog of omlaag gaat zo’n soort van laadklep van een vrachtwagen geluid zeg maar, die van mijn man (en meerdere mensen die ik ken) gaat geruisloos op en neer. Monteur heeft op het bed gelegen omhoog en omlaag, maar nee dat was allemaal goed, zou wel een spindeltje in de motor zijn die dat geluid maakte, maar dat deed hij bij de oude motor ook al. Ik denk dat het echt in de lattenbodem zit op de één of andere manier, maar ik word voor mijn gevoel behandeld als iemand die niet goed is, want de monteurs horen het blijkbaar niet. Als ik in mijn bed lig wordt het versterkt door mijn kussen, soms lijkt het alsof mijn hele bed trilt… Ik hoor het minder goed als ik met mijn hand onder mijn hoofd slaap. Mijn man, die eigenlijk niet zo gauw dat soort dingen hoort, hoort het ook dus het ligt echt niet aan mij…
De laatste monteur zei dat mijn man er anders maar een schakelaar tussen moest maken zodat ik de stroom er af kan halen als ik hem niet gebruik, maar dat lijkt me ten eerste niet goed voor de garantie en ten tweede hoort het niet. Ik voel me een zeikerd want we hebben het bed dus pas mogen ruilen omdat ons waterbed steeds lek ging, we hebben duidelijk geen geluk op beddengebied :? .
Iemand dit wel eens meegemaakt?
Jullie hebben wel pech met bedden
maar kun je het geluid niet opnemen voor een monteur?
Miss. maakt zón standaard al een zoemend geluid?
Ik zou zelf even terug gaan naar de winkel, en daar even op een schowmodel proberen?
Maar een zoemend en tril bed lijkt me niet echt goed voor je nachtrust…
ik dacht aan MEGA MANDY :shifty: :mrgreen:
Ow maar wat vet balen zeg dat het probleem niet opgelost wordt.
:twisted: Wat een pech. Ik kan je niet helpen helaas.
Wel succes gewenst :-*
wij hebben dat ook
Anders wissel je toch van lattenbodem met je man?
Knollie hebben jullie dat ook? Dat is toch niet normaal? Ik kan daar echt hele nachten van wakker liggen eigenlijk…
Wij hebben ook electrische lattenbodems, en die van ons doen dat niet hoor.
Lijkt me ook niet dat het hoort…
Overigens hoor je het wel zachtjes als je hem omhoog/omlaag doet, maar dat is verder geen storend geluid.
Ik zou ook knettermesjokke worden als ik de hele nacht gezoem zou horen.
Laat je niet afschepen hoor…je hebt dat bed voor een goede nachtrust, en als hier niks aan gedaan wordt, dan kom je daar toch niet aan?! :naughty:
Succes!
Wij hebben ook electrische lattenbodems en die doen dat niet! Dat hoort toch ook niet. Nee, natuurlijk hoort dat niet. Jij bent niet gek en je moet voet bij stuk houden, zij moeten het in orde maken. Niet jij, kom op zeg!
(sorry, ik wil natuurlijk niet tekeer gaan tegen jou, maar je een hart onder de riem steken :-* Oh, kan me daar zo boos over maken :evil: Had pas zelf zo’n gevalletje maar dan met de glazenwasser, maar uiteindelijk: geld teruggehad en ze komen het over doen -don’t mess with my hormones and I’m not even pregnant!- )
een heeeel zacht gezoem.
ik stoor me er niet aan, ben er denk ik aan gewend.
maar als k erop let hoor ik het wel