Zoektocht op zolder

Gisteren was ik aan het rommelen bij mijn ouders op zolder en toen kwam ik een grote doos tegen met spulletjes van mijn middelbare schooltijd en ook nog basisschooltijd.



Wat ontzettend leuk om die dingen weer te zien. Agenda’s vol gekalkt met hartjes etc :roll: Mijn stickerboekjes van toen ik 10 jaar was, steentjes, knopen, vanalles.



En dan de klapper…alle liefdesbrieven ooit gekregen, brieven van vriendinnen over weet ik veel wat allemaal (jongens voornamelijk :lol: ).



Heb de doos mee naar huis genomen en gisteravond eens lekker wat gelezen in die brieven. :inlove:



Heerlijkkkk…

geweldig he



ik heb bij mijn ouders ook nog een hoop staan…



maar heb geen zolder dus laat nog lekker staan…

:oops:

oja super he!!



ik kreeg van 1 jongen altijd liefdesbrieven!! had hem jaren niet meer gezien, toevallig van de week ook die brieven gelezen en kwam ik hem vrijdagavond tegen!!! haha was wel toevallig!!

Wij hebben ook geen zolder helaas dus alles staat bij mijn ouders. Ben benieuwd wat ik nog meer tegen ga komen.

:smiley:



Tsja…die liefdesbrieven… :inlove: Echt heel leuk om weer te lezen.

Oh heeeeeeeeerlijk!! Zo kwamen mijn ouders een jaartje geleden als verrassing met een paar dozen met spullen van vroeger! Ik heb me er uren mee vermaakt!! :inlove: :inlove:



Lekker van genieten!!

Wat leuk! Heb je dat niet toen ook hier geschreven? Staat me iets van mij namelijk. :think:

Ik heb voor mijn dochter ook alles bewaard… Vroeger had mijn moeder van mij alles weggegooid… Het is zoooo jammer… Ik heb echt niets meer… :cry:



Ook voor Ruben ga ik alles bewaren…Het is zo belangrijk…



Leuk hoor dat je dat terugvind… :smiley:

Ik bewaar voor de kids ook eigenlijk zo goed als alles. Kunnen ze later zelf kijken wat ze er mee doen.