zoekfunctie

Niet zozeer een hulp-vraagje maar wel een opmerking over de zoekfunctie: wat jammer dat je bij het zoeken niet aan kunt geven dat je alleen naar topictitels wilt zoeken. Ik kan wel kiezen om in de titel én de berichttekst te zoeken, of alleen in de berichttekst, maar juist niet alleen in de titel. En dat is wel handig als je naar een specifiek onderwerp zoekt :?

Ik denk dat het dan veeeeeel makkelijker zou zijn om onderwerpen te zoeken zodat je niet een nieuw topic hoeft te maken. (voorbeeld: als ik iets wil weten over het leren drinken van water bij babies, en ik zoek op ‘drinken’ in de categorie ‘babyvraagjes’ of ‘bijvoeding’ dan krijg ik natuurlijk heel veel zoekresultaten die niets met het onderwerp te maken hebben.

Maar goed, het is maar een idee :angel:

Dat wordt niet ondersteunt door de standaard forum software. Misschien als we tzt wer overstappen wel. :wink:

tis toch wat he, die standaard software ook altijd… :roll: :evil: :stuck_out_tongue:

@ruud wrote:

Dat wordt niet ondersteunt door de standaard forum software. Misschien als we tzt wer overstappen wel. :wink:

dat tzt is een behoorlijk breed begrip he :stuck_out_tongue: Ik stelde deze zelfsde vraag ongeveer een jaar geleden ook (kon drella ook niet weten, aangezien de zoekfunctie zo minimaal werkt :wink: ). En het tzt van toen is nu iig nog niet aangebroken… hups ruud, doe eens je best, en laat ons versteld staan van hoe je afstand neemt van de standaard software. standaard is ook maar zo standaard 8)

Daar gaan we niet van afwijken Fiep.

Jouw vraag ging toen over het herstellen van de gecrashte search tabel. Die is inmiddels weer redelijk bij de tijd.

Deze vraag is een geheel andere. :wink:

@ruud wrote:

Daar gaan we niet van afwijken Fiep.

Jouw vraag ging toen over het herstellen van de gecrashte search tabel. Die is inmiddels weer redelijk bij de tijd.

Deze vraag is een geheel andere. :wink:

nee hoor, ik heb ooit eenzelfde vraag gesteld, allicht via pb, over bij het zoeken wel de titel uit kunnen sluiten maar niet kunnen inkapselen. en toen was ook het antwoord dat je dat eventueel tzt eens wilde veranderen.

Ik heb er verder uiteraard geen last van, maar ik blijf het een rare keuze vinden van die standaard software. De kans dat je iets zoekt wat vooral niet in de titel mag staan is vele malen kleiner dan de kans dat je iets zoekt wat enkel in de titel staat…

De keuze voor standaard software is juist vrij simpel. Heeft oa te maken met beveiligingsupdates en budgetten. :wink:

@ruud wrote:

De keuze voor standaard software is juist vrij simpel. Heeft oa te maken met beveiligingsupdates en budgetten. :wink:

verkeerde interpretatie van mijn zin :stuck_out_tongue: Ik vind de keuze voor standaard software niet raar, maar de keuze van die standaard software-ontwikkelaars raar om deze zoekfunctie zo in te stellen :wink:

Owwww zeg dat dan joh! :mrgreen:

Fiep, dat is inderdaad een rare keuze van die software, want het zal ongetwijfeld bij véél fora handig zijn om alleen in de topictitels te zoeken… tssss die software-ontwikkelaars leven toch vaak wel op een eigen eilandje :roll:

Oh, ik ben benieuwd of met tzt dan ook het gebruik van smilies beter werkt in safari 8)

(maar dat is gemierenneuk hoor, dat is slechts een klein euvel waar best mee te leven is :mrgreen: )