Zoeken in gebruikerslijst

Ik wilde even in de gebruikerslijst op naam kijken (en dan via profiel bij de laatste berichten) of juli-moeders, die zich eerder wel gemeld hadden bij de 9 maanden mama’s maar daar niet meer meeschrijven, inmiddels al bevallen zijn. Maar als ik dan op gebruikersnaam selecteer, kan ik bijvoorbeeld niet in 1x naar de M gaan en kan ik vanaf bladzijde 3 telkens op volgende drukken. Schiet niet op. Als ik het via Zoeken probeer, krijg ik een boel topics maar met meestal weer zoveel pagina’s dat die ook geen zoeken is.



Is er een snelle manier op in de gebruikerslijst te zoeken?

Volgens mij kan dat standaard inderdaad niet, ik zal kijken of wij het forum iets omkunnen schrijven zodat het wel kan.



Wordt wel over minimaal 2 weken ivm vakantie tijd!

Bedankt voor je snelle reaktie.



Doe niet teveel moeite voor mij hoor, ik verveelde me toch en heb gewoon bijna alle pagina’s doorgebladerd en gevonden wat ik zocht. Maar ik dacht dat als er een handigere manier was, dat het wel handig was om die voor een eventuele volgende keer te weten. Maar of die er ooit komt, weet ik niet en dan zou al je werk voor niets zijn.



Prettige vakantie!

Komt goed!



Ik verdedig het fort hier nog tot september maar ons aller Wilfred is lekker op vakantie!